Mijn Neefje Is Vermist In Eindhoven

vbimport

Mijn neefje is vanaf vanmiddag om 11 over 3 vermist bij de IKEA in Eindhoven.
Heeft iemand die in Eindhoven woont, die zullen hier vast wel zijn, toevallig iets van hem gezien?

Hij is 12 jaar, heeft een bril op, is een beetje gezet.

Hij kwam de hoofduitgang van de IKEA uit en is rechtsaf gegaan, ik weet niet waar je dan uitkomt, maar de echte eindhovenaren vast wel.

Wie heeft wat gezien??????????

het is natuurlijk niet goed van me, maar ik kan het niet voor me houden:

Der is vanmiddag een jochie opgegraven. Bij een kerk. Ook in Eindhoven.
DNA tests wijzen uit dat het een 10 jarig jochie uit het jaar 1300 moest zijn geweest.

Tegenwoordig zijn de jochies allemaal moeskindjes. watjes. kindertjes die niets kunnen.

Dus kun je een jochie van toen, 10 best vergelijken met een jochie van nu 12.

Dat brilletje… volgens mij is het onder de grond vervormd tot een muntje met een gat erin. Zou best kunnen toch?

Kortom: je neefje is dood. Er zijn al DNA tests op los gelaten.

Je neefje had toch ook ribbeltjes in zijn tanden? Vast wel.

Ik zou maar terug naar IKEA gaan en een nieuw neefje kopen.
Sorry. en suc6 met de aankoop.

Originally posted by Totibbs
[B]het is natuurlijk niet goed van me, maar ik kan het niet voor me houden:

DNA tests wijzen uit dat het een 10 jarig jochie uit het jaar 1300 moest zijn geweest.

Tegenwoordig zijn de jochies allemaal moeskindjes. watjes. kindertjes die niets kunnen.

Dat brilletje… volgens mij is het onder de grond vervormd tot een muntje met een gat erin. Zou best kunnen toch?

Sorry. en suc6 met de aankoop. [/B]

Op wat slaagt dat nu? Probeer je nu grappig te zijn. Ik vind ook dat humor relativeert, maar dit is geen humor. Waarom zeg je zoiets?

Ik ben uit België en kan dus niet helpen. Hoop dat je hem snel terugvindt.

Hmm ik vind dat een best ongepast reply. Er is iemand vermist en hij maakt er grappen over. Sorry ik kan je verder ook niet helpen. Veel suc6 in ieder geval…

Originally posted by Totibbs
[B]het is natuurlijk niet goed van me, maar ik kan het niet voor me houden:

Sorry. en suc6 met de aankoop. [/B]

dit vind ik dus een verdomd rottige opmerking.:Z

Dit is een serieuze oproep of iemand iets heeft gezien ofzo…
maar met zo’n opmerking kunnen ze jou het beste onder de grond stoppen, sorry hoor.
ik wil jou nog wel eens zien als iemand van je naaste familie wordt vermist…

Totibbs: jouw opmerking is geheel ongepast!
Ik denk dat jij erop doelt dat deze jongen een vreemde plaats voor zulk een vraag gekozen heeft en daar heb je wellicht 1% gelijk in, maar dat geeft je niet het recht om zo te reageren.

Indien dit een grap was geef ik je groot gelijk, maar ik heb hierbij niet het gevoel dat dit een grap is…

maar o wee als dit een grap is…

ik houd mijn ogen en oren in ieder geval open , kom dagelijks in eindhoven , een naam en een foto zou in ieder geval wel handig zijn.

verder zou ik niet eens op dit forum aan het rondwandelen zijn maar linea recta in een of andere auto springen , gassen naar eindhoven en meteen rondvragen. Of heeft neeflief vaker van deze uitspattingen ?

Dit is GEEN grap.

maar ik ben nu harstikke opgelucht, want hij is gevonden.

op het station in eindhoven. Een chauffeur van de lijndienst had hem zien lopen en heeft hem opgepikt.
Die heeft de politie gewaarschuwd en nu is hij dus gelukkig weer terecht.

Hij is bijna 9 uur vermist geweest.

en ik heb het hier gepost omdat het best wel schrikken was.

PFieuw, gelukkig maar! :slight_smile:

Kan me voorstellen dat je opgelucht bent dat hij terug is…

Originally posted by happy_61
[B]Dit is GEEN grap.

maar ik ben nu harstikke opgelucht, want hij is gevonden.

op het station in eindhoven. Een chauffeur van de lijndienst had hem zien lopen en heeft hem opgepikt.
Die heeft de politie gewaarschuwd en nu is hij dus gelukkig weer terecht.

Hij is bijna 9 uur vermist geweest.

en ik heb het hier gepost omdat het best wel schrikken was.
[/B]

Dan mijn excuses voor mijn argwanende reactie. Goed dat ie weer terecht is.

Blij om te horen dat hij weer terecht is.
Zo zie je maar weer dat er ook nog goede mensen op deze aarde rondlopen (de buschaffeur).

En Totibbs, ik vind jouw reactie een erg botte en ongepaste reactie. Dat dit forum vaak gebruikt wordt voor minder serieuze posts geeft jou niet het recht om zo bot uit de hoek komen voor een post die toch serieus bedoeld was. Dit had ik niet van jou verwacht.

tsja achteraf gezien vind ik het ook niet goed van mezelf. Maar ik vond het erg toevallig dat zijn neefje in eindhoven is vermist, en ook die argeologen zon hoofd hebben opgegraven…

mijn excusses.
En blij dat ie weer terecht is.

Het neefje is tericht, Totibbs is zo dapper geweest zich te verontschuldigen dus wat mij betreft kan deze dicht… :wink: