Mijn Mama zoekt werk!

vbimport

Weet er iemand werk voor mijn mama,ze zoekt al een heel tijdj ernaar,nu ontvangt ze thuis mannen die blijven slapen en zo!Ze vindt dat wel leuk en ze verdient ook veel geld!Maar ze wil ook eens iets andrs proberen,daarom vroeg zre aan mij of ik iets niet wou typen!En natuurlijk zei ik ja,want ik kan toch al goed typen he!en de mannetjes werken ook al goed

:mad mad: mad

PostScriptum:Heeft er iemand nog dubbele pokemon figuren
Postscriptum2:Ik heb alle pikatchoes al,tof he!
postscrtptim3:Komt er nog iemand naar mijn feestje?

oops verkeerd opnieuw

Dank u mama!

GO POKEMON zou ik zeggen!!!
nu gaat ge weer super veel stomme reacties krijgen van die andere mensen

WE WANT MORE…

Ken008: ik zie ook wel in waarom hij het doet, en in het begin vond ik het ook wel om te lachen, maar nu word het toch echt te erg, en op een keer waait dat ook wel naar de admins…, he ruff next gangsta!
Normaal worden topics als deze meteen gesloten, maar jij vind het nog wel leuk…

Tja waarom worden deze niet gesloten?
misschien omdat ge er allemaal er teveel op reageert dus dan is het wel serieus he!!!

poke, als je fout typt bestaat er zoiets als een EDIT knop !!!

Tsja … die pokemon, typisch een geval van affectieve verwaarlozing, (een van de ergste soorten psychische kindermishandeling) op een onbenullige manier veel aandacht trekken,
en populair willen zijn, door toe te geven dat zijn mama een hoer is maakt hij zich zelf tot een hoerejong, wat meestal bijgoochems of potzneuzen zijn,hun trieste leven eindigt meestal op een spoorbaan of aan en slordige knoop in een gore achterbuurt.
In ons mooist aangeharkte landje van de wereld valen dit soort mensjes altijd uit de boot, dus gun hem z’n lol , zolang hij daarom smeekt…

the knoek>>>>
ik denk dat ge het over uw eigen hebt en ik durf wedden dat uw vader u nog elke dag pakt langs achteren en dat ge hem no ook nog moet pijpen ook
LOL

<BLOCKQUOTE><font size=“1” face=“Verdana, Arial”>quote:</font><HR>Originally posted by Cyberjunky:
Ken008: ik zie ook wel in waarom hij het doet, en in het begin vond ik het ook wel om te lachen, maar nu word het toch echt te erg, en op een keer waait dat ook wel naar de admins…, he ruff next gangsta!
Normaal worden topics als deze meteen gesloten, maar jij vind het nog wel leuk…
<HR></BLOCKQUOTE>

misschien is het wel een van de admins? pokemon wie ben jij?

#$@$%%% wat zie ik daar ik ben een member heb ik al 100 keer gepost? sodeju. Wordt hopelijk niet meteen verwacht dat ik ineens zinnige dingen moet gaan posten.

[This message has been edited by sampoo (edited 27 May 2000).]

is dit wat voor je mama pokemon
http://www.amsterdam.com/

[This message has been edited by Vinculum (edited 27 May 2000).]

mijn papa zegt dat dat jouw mama wel sex mag hebben met onze herdershond…
maar mijn papa is denk ik in de war…waarom…? onze herdershond is gisterenavond afgeschoten in Enschede…

nl na 14 dagen had onze Fifi nog een TURK uit de overblijfselen gehaald van Enschede .
volgens ons Mama kan dat natuurlijk niet …stel dat onze fifi er nog een red…

<BLOCKQUOTE><font size=“1” face=“Verdana, Arial”>quote:</font><HR>Originally posted by sampoo:
[b] misschien is het wel een van de admins? pokemon wie ben jij?

[/b]<HR></BLOCKQUOTE>

Daar zat ik ook aan te denken, het is een complot van de admin’s!
Ze houden ons gewoon voor de gek

hehehehehehehehe