Mijn gebrande Cdjes doen het niet

ey mijn probleem is dat als ik mijn nummers op cdjes zet,dan doen de nummers het niet. als ik ze in een cd speler doe dan speeld hij ze wel af maar je hoort niks.

Ik gebruik het programma Nero om mijn cdjes te brande.
Mijn nummers zijn altijd volle kwaliteit 320kbps!
En ik gebruik CD-R Sky Ultra.

Maar sommige nummers brand die wel gewoon goed.
Bij sommige hoor ik alleen de eerst beat,En daarna geruis.
En bij sommige hoor ik helemaal niks…

kan iemand mij helpen!!!

Hallo en welkom hier namens mij,

Wat voor merk brander gebruik jij? En heb je al eens een ander soort CD geprobeerd? zijn je muziekbestanden geripped van je eigen cd’s of gedownload? Hebje al eens gekeken of ze op een andere pc WEL spelen? Of bij iemand anders in de pc?

grtz Dúnedain

ik gebruik nero, Ik download ze via beatport. betaal dus voor de nummers. en ja ze doen het gewoon op mijn pc.

[QUOTE=Dunedain;2098594]Hallo en welkom hier namens mij,

Wat voor merk brander gebruik jij? En heb je al eens een ander soort CD geprobeerd? zijn je muziekbestanden geripped van je eigen cd’s of gedownload? Hebje al eens gekeken of ze op een andere pc WEL spelen? Of bij iemand anders in de pc?

grtz Dúnedain[/QUOTE]

u kunt ook in nero mp3 omzetten in wave files en dan werken ze ook buiten uw computer op de diverse dvd spelers en in de auto.

Als je in Nero kiest voor audio cd maakt hij er gewoon files van die in elke cd speler werken. Dus helemaal omzetten hoeft niet persé

mzzl Dúnedain