Mijn computer gestuurde molen!

vbimport

Helaas, Friends from Cd-Freaks

Ik heb hem nog steeds niet.
Ondanks dat ik iedereen hier bij CD-Freaks heb proberen op te trommelen om mij te helpen dat ding te vinden is het nog steeds niet gelukt.
Zoals jullie misschien hebben gelezen in een andere topic van mij ( en die is heel serieus, in Seriouse Questions & Answers geplaatst ) heb ik een nieuwe werphengel aan mijn kollektie mogen toevoegen.
En die hengel is van een dermate hoog gehalte: minder dan een 1/2 ponds geschikt dus voor een 0.010 lijntje ( geen 0.10 zoals ik helaas in die topic heb getikt ) dat er natuurlijk wel een molen op moet zoals ik graag zou willen hebben.

hierbij nog eens de specificaties van dat superding:

Computergestuurde slip, instelbaar met een toetsenbordje waarbij je de lijndikte, lijntype, het aantal grammen van het lood en de gebruikte hengel ( kracht tot in het handvat in lbs gemeten ) in kan geven.
hij moet een schermpje hebben waarin ik precies kan volgen wat er aan mijn lijn staat te rukken.
een voren, brazem, zeelt of karper, het moet aangegeven worden op dat scherm.

Hij moet op dat scherm aangeven of ik moet gaan staan bij de dril of dat ik gewoon op mijn kont kan blijven zitten.
Hij moet aangeven of ik hulp bij het landingsnet nodig heb of niet.

Vrienden, help mij nou eens die molen op de kop te kunnen tikken.
Ik zou jullie eeuwig dankbaar zijn.
( nou ja eeuwig ? in ieder geval een hele tijd tot er iets nieuws uit komt natuurlijk )

Portje, CD-Freaker in hart en nieren.

een beetje teveel aan de fles gezeten ? :):wink:

mja volgus mij dus oek wur ?
wtf ? die kerel is zot aant doen:D
denk dronken ? of teveel gesmoord allicht 1 van de 2 wur:)
doe zo verder protje en je komt er wel zenne :smiley:

Ik vind het wel jammer dat ik, wat die Ken08 intikt, gewoon niet kan lezen.
Spreek nou eens gewoon Nederlands, Belgische vriend, zodat ik weet waar je het over hebt.

Vind ik ook.

IK doe tenminste een poging om beschaafd nederlands te praten.:smiley:

krijgen we hier clown tegen clown gevechten (portje tegen ken)? :):slight_smile:

Originally posted by ken08
mja volgus mij dus oek wur ?
wtf ? die kerel is zot aant doen:D
denk dronken ? of teveel gesmoord allicht 1 van de 2 wur:)
doe zo verder protje en je komt er wel zenne :smiley:

Portje hier ff vertaling van ken08 taaltje

“Mja, volgens mij dus ook? What the fuck? Die kerel is zot(gek) aan’t doen :smiley: ? Denk dat ie dronken is? Of teveel gesmoord, allicht 1 van de 2. Doee zo verder portje en je komt er wel”

It is dit soort vragen dat ik twijfel aan de serieusheid van andere vragen van onze geëerde gast Portje, ook al staan ze in ‘Dutch Serious Questions & Answers’.

Maar Portje, volgens mij heb je hier een gouden idee…
Ontwikkel het verder, maak bouwplannen en zoek de juiste leveranciers van onderdelen en zet dit geweldige product op de markt, je zult er goud geld aan verdienen.

Zo, heb je meteen een inkomstenbron om je nieuwe computer te financieren. En als ondernemer kom je in aanmerking voor allerlei aantrekkelijke belastingregels zoals investeringsaftrek, startersaftrek, meewerkaftrek als je je vriendin ook mee laat helpen…

Je slaat gelijk twee vliegen in een klap!
Je hebt zojuist je eigen probleem opgelost!

Portje, je bent geweldiG!!!