Middagje naar Mootje

vbimport

Denk je eens gezellie een middagje mee te gaan naar Mootje, word je ook nog is bijna van je fiets gereden.
Mootje was diep in gesprek met iemand anders en vergeten ff te zeggen dat we rechtsaf moeten fietsen…
ik fiets dus vrolijk rechtdoor (ben ni zo bekend in het dorpje waar Mo woont) en zij gaan rechtsaf… daar ging ik dus bijna… grijnz
de schrik zat er goed in
maar ach, ik ben heelhuids hier heen gekomen, strax weer terug…

XxX Hanne

Jaja, erg he van mij… vergeet ik zomaar. Maar ja, ze is heelhuids aangekomen, dus geeeeen ruzie met d’r ouders :smiley:

Nou doegie,

Liefs Mootje

Ow ja…
mn icq lijst is op zoek naar nieuwe gezellige mensjes…

dus als jullie je eens zouden vervelen, ik heb trouwens geen kabel ben er dus alleen s’avonds en in het weekend te vinden

XxX en een knuffel, Hanne

Mjah…dat was niet slim…
Gelukkig niemand gewond geraakt…

gelukkig ni neens, maar de schrik zat er goed in…

XxX en knuffel, hanne

Zo iets had ik laatst ook…

Ben ik lekker aan het autorijden, komen er ineens een stel Smurfen van rechts, :slight_smile:
Ik heb ze kunnen ontwijken, behalve die met die rooie muts, 1 grote blauwe vlek is het enigste wat er van hem over bleef.

Jammer, maar waar…

phrozeman, je weet toch dat alcohol en/of drugs in het verkeer niet goed is…ga je allemaal rare dingen van zien :wink:

mo wil ik eigenlijk best ook wel is opzoekn

T is heel erg gezellie bij Mootje :slight_smile:

ik zit nu te klooien met dat irc gedoe…
maar het lukt ni :frowning:

XxX Hanne

ow jammer, met die servers is het inderdaad niet zo simpel en het via inet uitleggen is bijna niet te doen. Kan Mootje je niet komen helpen? :slight_smile:

Veel succes ermee!

ik hoop dat het gauw lukt
dan kan ik owk is met je chatten wannes :slight_smile:

kussie en knuff

Euhm ik hoop et ook dat het lukt:-)

Groetjes , X-ie

:slight_smile:

we zien wel
kussie

het is Mooi tje en niet Mootje !

IRC rulez…

*grijnz
daar had mootje het ook al over over die bijnaam

XxX Hanne

hahaha dat is mij nou ook al een paar keer gebeurd of dat je gewoon zo gezellig aan het kletsen bent dat je vergeet waar je
rechtsaf moet :slight_smile:
ben 1x voluit op mn snuffel gegaan toen ik probeerde met mn handen overkruist te fietsen, dus je linkerhand aan het rechterhandvat en m`n rechterhand aan het linkerhandvat, moet je maar eens proberen je valt gegarandeerd…

Originally posted by phrozeman
[B]Ik heb ze kunnen ontwijken, behalve die met die rooie muts, 1 grote blauwe vlek is het enigste wat er van hem over bleef.

Jammer, maar waar… [/B]

Dus daar had je die mooie scooter vandaan die je laatst aan me verpatst had! :stuck_out_tongue:

Originally posted by xian
hahaha dat is mij nou ook al een paar keer gebeurd of dat je gewoon zo gezellig aan het kletsen bent dat je vergeet waar je
rechtsaf moet :slight_smile:
ben 1x voluit op mn snuffel gegaan toen ik probeerde met mn handen overkruist te fietsen, dus je linkerhand aan het rechterhandvat en m`n rechterhand aan het linkerhandvat, moet je maar eens proberen je valt gegarandeerd…

HAHA LOL die ervaring deel ik… met handen gekruist gaat NIET goed :slight_smile:

Was het wel een beejte gezellig dames? :slight_smile:

Originally posted by xian

Ken het gevoel inderdaad.

Wat ook leuk is is heel hard over een blikje fietsen dat zich dan vervolgens om je voorwiel klemt en dan blijft steken bij je voorvork en op deze manier als noodrem fungeert…
Ik zie de fiets nog van bovenaf op me landen terwijl ik al op de grond lag…ook geen aanrader :wink:

Originally posted by Da_Taxman
[B]
Ken het gevoel inderdaad.

Wat ook leuk is is heel hard over een blikje fietsen dat zich dan vervolgens om je voorwiel klemt en dan blijft steken bij je voorvork en op deze manier als noodrem fungeert…
Ik zie de fiets nog van bovenaf op me landen terwijl ik al op de grond lag…ook geen aanrader :wink: [/B]

vlug voet vooruit tegen je band dan :wink: om blikje eraf te krijgen, ook al gehad enzo, maar je hebt niet veel tijd =)

Over niet opletten gesproken las vandaag dit LMAO hehehe