Microsoft money

vbimport

Hoi luitjes,

Ik zocht dit progje heeft iemand dit op cd of ergens op het internet…hopelijk wel
Als iemand het op cd heeft kan je het ook opsturen tegen vergoeding(het moet wel de 2000 of 2001 versie zijn)

Alvast bedankt

Greetingz

drpeer

Hee, ik zoek deze ook, dus als iemand het weet, aub reply-en graag. Bvd!

een demo ook goed? Ik zag namelijk dat je bij het blad pc consument een demo van dat pakket krijgt. Versie 2001. Ik weet niet of er een tijdslimiet op zit of een uitgekleede versie… Ik gok dat ie dan ook wel te downen is bij M$

haha, ik denk(met de nadruk op denk!!) dat we hier een fullversie nodig heb…:slight_smile:

Originally posted by Clint
een demo ook goed? Ik zag namelijk dat je bij het blad pc consument een demo van dat pakket krijgt. Versie 2001. Ik weet niet of er een tijdslimiet op zit of een uitgekleede versie… Ik gok dat ie dan ook wel te downen is bij M$

Wat heb je nou aan een DEMO

drpeer_holland en bchew007: ik kan eraan komen maar ook ik moet hier een vergoeding voor betalen. Zelf heb ik er niets aan maar goed we zijn er op dit forum om elkaar te helpen nietwaar? Dus als je het graag wilt hebben mail me dan voor alle info! Oja, het is een fullversion van 2001 de Luxe.

Ik hoop dat jullie deze reply lezen en dat ik jullie kan helpen.

Greetings from here,

F.K.

Kijk maar in je private msg

Greetingz

drpeer