Microsoft koopt Linux is dit het einde

vbimport

Volgens CNN heeft Microsoft een bod gedaan op Linux, om zo de heerschappij echt volledig in handen te krijgen.

Als dit doorgaat ben ik niet blij. :a

Wat is jullie mening hierover?

Ik kan zowel als op de website van CNN, alsmede andere websites als slashdot en webwereld geen enkel bewijs van vinden. Van de ene kant gelukkig, van de andere kant goed.

Ik vraag me trouwens af welke dwaas dat bericht verzonnen zou moeten hebben… er is namelijk geen echte eigenaar van Linux. Linux? Linux, waar iedereen aan denkt bij het horen/lezen van deze naam, bestaat zelfs niet!. Linux is slechts een verzamelnaam voor een kernel met daaromheen een hele rammel pakketten, die samen een OS vormen.

Of MS de kernel van Linux zou willen kopen? Waarom? Het is open source… doe ermee wat je leuk vindt (zolang het maar onder de GPL voorwaarden toegestaan is). Het is makkelijk zat bij Linux af te kijken, zonder verdere investeringen.

Wellicht hebben ze Linux Torvalds of Alan Cox een baan aangebonden? :slight_smile:

Er is meer nieuws !

Het schijnt dat Microsoft het Einsteinpatent (E = mc^2 ) heeft gekocht !

Waar moet het heen met de wereld nu Microsoft ook DIT al in handen heeft.

:rolleyes: :rolleyes: :rolleyes:

Originally posted by Mr. Belvedere
[B]Er is meer nieuws !

Het schijnt dat Microsoft het Einsteinpatent (E = mc^2 ) heeft gekocht !

Waar moet het heen met de wereld nu Microsoft ook DIT al in handen heeft.

:rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: [/B]

Tja het zou me niets verbazen indien MS eens een hele belangrijke rol in de Amerikaanse regering kon gaan spelen (ondanks de onenigheden en de antitrust zaken)…:a

Denk dat dit een 1 april grap is freakyboys…

:bigsmile:

Belvedere had dit al eerder in de gaten.

Originally posted by Leetje
[B]Denk dat dit een 1 april grap is freakyboys…

:bigsmile:

Belvedere had dit al eerder in de gaten. [/B]

Damn verpest het nou niet…:frowning:

:bigsmile: :o

[QUOTE]
Damn verpest het nou niet… :frowning:

[QUOTE]

Ja, ging het net zo lekker. :stuck_out_tongue:

Op m’n werk heb ik al een paar gasten gek gekregen, door te zeggen dat Amerika Saddam Hoessein eindelijk te pakken heeft.

Linux? Wasda? :confused:

Originally posted by Wookie
Linux? Wasda? :confused:

http://www.google.nl/search?q=linux&ie=ISO-8859-1&hl=nl&btnG=Google+zoeken

01-04-2003 08:50

En MS heeft alle zuurstof opgekocht… (beetje laat, maar ik stond hoog in de bergen op lange latten :wink: )

Als MS nu gewoon Iraq opkoopt en daar zijn software laat maken.

Olie probleem opgelost , oorlog afgelopen , alle irakzen gelijk werk en misschien minder buggy software ?

Eindelijk vrede…

Originally posted by Mr. Belvedere
[B]Als MS nu gewoon Iraq opkoopt en daar zijn software laat maken.

Olie probleem opgelost , oorlog afgelopen , alle irakzen gelijk werk en misschien minder buggy software ?

Eindelijk vrede… [/B]

Grappig dat je dit aanhaalt. Hoe absurd dit ook mag klinken, Irak (niet Iraq ;)) is een land waar veel goede programmeurs woonachtig zijn of vandaan komen. Het viel me voor het eerst op toen een vijftal Iraakse studenten bij mij op de opleiding kwamen; enige tijd terug heb ik hier een artikel over gelezen dat Irak en India beiden erg goede programmeurs “leveren”.

Bij ons op de afdeling heeft er een aantal maanden zo’n knakker gewerkt. Was helaas die niet zo geniaal en stonk bovendien na het weekend verschrikkelijk naar knoflook uit iedere porie en die gast zat bovendien ook nog op mijn kamer.
Was wellicht uitzondering op de regel.

Van India klopt idd.

btw maar goed dat de software van die scuds niet zo goed is ander waren er nu al heel wat meer slachtoffers gevallen.