Microsoft 2000 kopieren?

vbimport

Ik heb geprobeerd om Microsoft Office 2000 NL te kopieren, maar het lukt niet weet iemand hoe dat wel kan. Volgens “Detect” zit er geen beveiliging op. Maar als ik hem kopieer, kan de setup niet gestart worden. Wie kan mij helpen? Bij voorbaat dank!

[This message has been edited by 4matc (edited 07 June 2000).]

(vervolg) Ik bedoel uiteraard Microsoft Office 2000 NL.

er zit geen enkele beveiliging op, kweet niet hoe het komt dat het niet lukt

scooby2

Ja, maar als ik hem wil branden met cdrwin dan is mijn kopie ongeveer 50 mb kleiner. Het iso file is ook 50 mb kleiner wat gemaakt wordt.

eigenaardig, probeer eens met een ander programma

met nero 5.0.0.9 kun je hem zo copieren

Kopieer anders alle bestanden van de cd naar een leeg directory op je hd. Brand daarna (met Nero of CD creator) alle bestanden uit dat directory op je schijfje. Klinkt dom maar werkt prima!!

kvind het toch eigenaardig dat het niet lukte met cdrwin
cdrwin gebruik ik alleen maar als ik met blindread iets gemaakt heb

Ik heb geprobeers om office te kopieren naar mijn hd, maar ook hier weer het resultaat dat office weer 50 mb kleiner op mijn hd stond.

heb je wel een goede cd? telkens vijftig MB te kort …
Bekijk eens goed je originele cd ! Ook eventuele verborgen bestanden.

Ja, das een goeie, kijk of je de optie ‘alle bestanden weergeven’ aanstaat. In bv. verkenner > beeld > map-opties > (verborgen bestanden) alle bestanden weergeven.
Misschien wist je dat al !
mzls.

eeej dude, gebruik je toevallig die office 2000 premium nl waar automatisch het serienummer wordt ingevoerd??

daar zou het volgens mij weleens aan kunnen liggen?!

Ja dat klopt inderdaad. Ik hoef geen registratienummer in te voeren. Wat nu?

Bedankt ^scooby2^
& buba het probleem is opgelost!

MVG 4matc!

office 2000 premium nl waar automatisch het serienummer wordt ingevoerd. Deze heb ik gister toevallig on the fly met nero 5.0.0.9 gebrand en hij werkt perfect.

Bedankt “nice guy” ik zal het in de toekomst ook met Nero proberen. Maar Nero en easy cd creator gaan toch niet op een systeem. Althans vroeger niet?(ik heb namelijk al easy cd creator 4.0)

ik weet niet of dat samengaat, ik gebruik alleen nero en cdrwin, naar mijn mening de 2 beste brandprogramma’s. clonecd vind ik maar niks.

easy cd(3.5c)en nero werken bij mij perfect samen hoor geen probleem!!

-= lives a bitch so fuck her hard!!! =-

Als het toch nog problemen geeft kijk dan even op deze site.
Hier staan Nero Bootmenutjes

Heb je er ook weleens aangedacht dat de MS-Office 2000 Premium CD op Mode 2 is beschrijven. En sommige CDr-Win versies geven bij sommige configuratie geen goede copie’s van Mode 2 CD’s. Waar dat aanligt weet ik ook niet maar. Maar met Nero moet het altijd lukken.

Problemen treden meestal op als er directcd of incd ge-installeerd zijn.
Meestal is het renamen van het volgende bestand voldoende:
windows\system\iosubsys\scsi1hlp.vxd
om de diverse brandproggie’s tot vreedzame coexistentie te bewegen.