Micofoon

vbimport

Mijn microon werkt niet meer. De microfoon zelf werkt wel maar ik weet niet wat het is. Hij staat niet op mute rechts onderin mijn beeldscherm. Misschien kan iemand mij helpen want ik heb hem hard nodig voor voice express.

Badankt.

stekkertje juist gestoken op geluidskaart?

Ja en mijn micofoon is wel goed want al ik hem bij mijn zus probeer doet hij het wel. Ik heb ook al mijn zus haar geluids kaart in mijn pc gedaan en dan werkt het ook niet. Ik ken wel meer mensen waarbij het een probleem is.

help me snel…

greetz Campo

Dan zou ik precies de drivers van je geluidskaart opnieuw installeren en de hele software er opnieuw opzetten…

Ik kan ook fout zitten, maar zoiets helpt meestal wel. Gewoon ff op veilig spelen.

Heb je toevallig een Soundblaster live? Zoja, dan moet je de Mic inschakelen in de AudioHQ van Creative, wat je doet met de windows besturing maakt niets uit (dat geld ook voor de Line-In).
Verder kun je eens proberen wat met de opname apparaten te rommelen in de Multimedia sectie van je Configuratiescherm.

Greeeeeeeeeeeetzzzzzzzzzzzzzzzz

ja dat dacht ik ook al maar ik heb mijn hardeschijf geformateerd en toen werkte het nog niet. (dus ook mijn geluidskaart opnieuw geinstaleerd.)

Thanks
Campo

nee ik heb geen soundblaster live
maar ik denk ook dat ik ergens iets niet goed heb ingestelt maar ik kan nergens meer wat vinden

je DMA en IRQ settings staan toch goed in je opstartbestanden?

Ik heb er niet zo veel verstand van dus waar kan ik dat vinden

je kan dat zien als je PC opstart, maar je kan ook je ‘autoexec.bat’ bestand ff openen en zien wat erin staat.

ps: zet ICQ is ff op, dan gaat het iets sneller !

[This message has been edited by Solitaire (edited 21 June 2000).]