Michelle bedankt!

vbimport

Nou, michelle, je hebt het voor elkaar. Nederland mag volgend jaar niet meedoen met het eurovisie-songfestival (niet dat ik het erg vind) maar wel vind ik het een vernedering om lager dan Duitsland geëindigd te zijn. Het was mooi, maar nou gauw met je blote poten van het podium afstrompelen en een paar jaar zanglessen nemen.

Het had toch helemaal geen uitstraling? Zat ze daar een beetje op de grond wat te bleren over freedom in the choices of her life…ja, she could fly over mountains over seas, and never felt so free. Jaaah, ga jij lekker zelf over bergen vliegen met je twee achtergrondzangeressen :expressionless:

wat was de uitslag 'k heb err nog niks van gehoord ?

de uitslag voor Carlo:

Estland 198
Denemarken 177
Griekenland 147
Frankrijk 142
Zweden 100
Spanje 76
Slovenië 70
Duitsland 66
Malta 49
Kroatië 42
Turkije 41
Rusland 37
Litouwen 35
Bosnië-Herzegovina 29
Groot-Brittannië 28
Israël 25
Portugal 18
Letland 16
Nederland 16
Polen 11
Ierland 6
IJsland 3
Noorwegen 3

ben het zelf wel met jojk eens…

En hoeven we ons volgend jaar niet druk te maken. NEt alsof een winnend lied nog een hit wordt, je hoort er toch nooit wat van !

het enig songfestival wat echt een hit geworden is volgens mij dna international met diva omdat het een omgeboude vent was

Ik mis de belgen…
Nahja die zullen te dom geweest zijn om de weg de vinden :wink:

En nu hoef ik volgend jaar ook niet druk te maken. Heeft iemand het lied van Estaland? Ik wil het nl toch wel horen. Wat daar nou zo goed aan was. En als het kan doe die nederlandse er maar bij.

nou eigenlijk heeft nederland toch wel gewonne hoor want die gast van Estland had een Nederlands passpoort

Ik vond michelle toch al geen bal aan :frowning:
Maar die gasten van esland kunnen echt niet zingen…

Originally posted by Totibbs
Ik mis de belgen…
Nahja die zullen te dom geweest zijn om de weg de vinden :wink:

Die Belgen waren er vorig jaar al uitgeknikkerd (en terecht ;))… Ik heb zelf niet gekeken naar het festival maar ik heb zo te horen niets gemist :slight_smile: Haha wat een afgang!

haha

Ik had niet verwacht dat ze hoog zou eindigen.
Volgend jaar mooi geen gezeur over het songfestival.
Das dan mooi rustig :slight_smile:

Ik vind dat we gewoon 16 punten teveel hebben gehad.
Ach ja, wat moet je met zo’n muts doen he. Niet dat ik het beter zou doen, maar toch…

Stuur er eens een keer een goede groep heen zoals Van dik hout, Blof, Volumia etc.

Of mag dat niet??

ik weenie of dat mag maar zo`n groep moet zich dan toch inschrijven bij de ned songfestival. Ik zie de betere ned artiest da nog niet doen eigenlijk.

het songfestival is toch voor mislukte artiesten die
het op de normale manier niet lukt om in de hitlijsten
te komen ?
ik heb vandaag het winnende liedje ff op tv gehoord/gezien maar sjeeeeeeeeeeezus zijn er dan
helemaal geen mensen met smaak meer ?
leek wel een goedkoop aftreksel van westlife
maar dan nog veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel slechter…

Xian -> kheb het niet gezien maar ik weet verdomde goed wat je bedoelt… over het algemeen is het puuuur waardeloos wat er daar gebracht wordt…

Alleen in 98 was het plaatje van Imaani (where are you now) een heel leuk nummer… de rest is volstrekt waardeloos :slight_smile:

Wat boeit het nou?? al schaffen ze dat hele zooitje af!

ik heb toch nooit gesnapt wat het nou eigenlijk voor nut heeft! Je hoort toch nooit meer iets van een winnaar.

Je krijgt er alleen van die tweede rangs presentatrices bij zoal die marleen van vorig jaar (check v8)

Ik denk eerder dat dit is om een Europees eenheidsgevoel te bereiken!

ze kunnen ook normaal eens een keer sturen

Originally posted by Dee-ehn
Ik denk eerder dat dit is om een Europees eenheidsgevoel te bereiken!

Eenheid? Doe je dat niet juist door tegen andere continenten te ‘strijden’ dan tegen elkaar?

Het eurovisie Songfestival is toch alleen maar vriendjes politiek.

Die oostblok landen geven elkaar alle punten.