Metallica live mp3z

vbimport

Ik ben op zoek naar live liedjes van Metallica, ik heb tot nu toe nog nix kunnen vinden op internet
Dus als je er 1 of meer hebt, laat het me dan plzzzz weten.
Ik heb er eventueel ook wel iets voor terug, zoals andere liedjes van Metallica bv.
Alvast bedankt!

grtz,

sPaWn

Napster is de oplossing voor je !!

Heb ik al verscheidene keren gedaan, en als er eindelijk resultaten waren, gaf die weer een error bij het downloaden van het bestand
Dus ik zoek gewoon iemand die er een paar heeft en die ze gewoon ff kan sturen zonder dat er iets fout kan gaan als ik op bv 80 % zit.

effe effe…ok als ik kabel had wel ja
maar dat “ff” wordt met mijn prut modem
al gauw “heel lang”
geduld en napster moet je hebben…

greets…

hello jongens is het normaal en komt het bij jullie ook voor dat napster soms de verbinding met de server verliest ?
greetz.

Valdano: ik geef toe, ik had “ff” beter niet kunnen gebruiken, maar je hebt die liedjes dus wel als ik het goed begrijp?
Dan kunnen we altijd iets anders regelen.

Ik heb S&M al meedere malen tegengekomen op het web, dus als je die wilt hebben moet je gewoon “ff” een uurtje surfen en dan heb je die cd zo gevonden.

Ik ben trouwens ook geen voorstander van napster, geef maar een goed FTP of een site met I-drive.

visit http://go.to/f1game

Ik ben eigenlijk niet op zoek naar S&M (die heb ik zelf al), ik ben gewoon op zoek naar “echte” live liedjes (dus zonder dat orkest). Ik ben al een paar keer een FTP tegen gekomen, maar dan moet je weer een request voor zo’n gast uploaden en die heb ik dan natuurlijk weer niet.
Dus ik moet gewoon iemand vinden, die er een paar voor mij heeft, zodat ik verzekerd ben dat ik ze dan ook uiteindelijk echt krijg.

grtz

<<cyberspawn>>…ik heb alles van metallica op cd …echter geen mp3’s
enkel de originele cd’s

btw…met Download Accellerator heb ik der
ook al verschillende afgehaald…
is een programma als Gozilla , het voordeel is hier dat er een resume-optie(of hoe heet da…)bij zit.ben namelijk ook al dikwijls op 80% dervanaf gekikkert…

dit is voor<<<HELP>>>>wat u betreft …ja napster
valt bij mij ook soms van de server…
vervelend is dat…

Valdano : neem (als je/u wilt) contact met me op via :
e-mail : jasperslob@superweb.nl

Dan kunnen we altijd wel wat regelen.

vuld…:

Download acc is meer bedoeld voor kabel internetters, meer bandbreedte om op meerdere manieren 'iets ’ te kunnen dl, ik meen te lezen dat jij een 'normale’modem had.

dus volgens mij heb jij niet veel snelheidwinst? en als de site resume ondersteund dan ondersteund donwload acc dat ook.

grtz
R-N
gewoon ff een aanvulling

inderdaad RNG…
bedoelde gewoon dat je via downl. acc.
rechtstreeks MP3’s kan zoeken…
alsook programma’s …
ook ff een aanvulling…
greet’s…valdano