Merchandise?

Ik heb nu toch al een tijdje geleden het geld overgemaakt voor de CD Freaks merchandise, maar ik heb nog niks gezien gehoord of wat dan ook. Ondertussen is mijn geld wel pleite…

Wie vertelt mij meer??? Enlighten me

Kijk eens in je mail box;)

Spullen zouden van de week binnen komen en dan zo snel mogelijk verstuurd worden.

bij mij zat er vandaag een mailtje in mijn postvak dat het vertraagt was en dat het van de week verstuurt zo worden

Lees dit

Evil admin of Search

wheheh lol; je kan er in ieder geval wel wat van. Ik heb maar ff geantwoord; was niet van plan dat hier te gaan vertalen, net la moeite gedaan om het in het Engels te tikken. Je hebt in ieder geval bekijks met zo’n chillin’ Tshirt :slight_smile: !

jullie hebben tenminste nog bericht gehad deze week.
maar goed ik heb de nieuwe info nu gelezen da_taxman.
we zullen maar rustig (:frowning: ) afwachten :wink:

http://www.cdfreaks.com/news2.php3?ID=4691

news update

Het is jammer. Maar ik w8 nog wel een week!!!

potdomme ! da’s minder.

ik wacht gewoon lekker af , ik heb er vertrouwen in

als ik ze maar krijg voor kerst

Tuurlijk w8 ik… en laten we hopen dat iedereen dat doet… al is het maar onder het motto “we hebben zo lang moeten wachten dat er nog wel ene weekje vanaf kan.”!

Ik geloof dat die reply er al bij stond jah :wink:
En MP|3, as you might know, als er over is kan je me wel ff contacten :smiley: Ik loop alleen maar reclame voor cdfreaks :smiley:

aangezien dat je je geld toch niet me je grafkist in kan wacht ik nog maar een weekje

Hoera hoera het is binnen!!! Het ziet er toppie uit, thanx CD Freaks crew!!! :bigsmile:

En het zit ook aardig… alleen het nekkie van me shirt was een beetje krap maar die begint al uit te rekken.

Ja ik heb een dikke nek ja :slight_smile:

Me mama belde me vanmiddag op dat er een pakketje uit Den Bosch was gearriveerd. Ik heb wel een pimpelpaars vermoeden wat daar in zit! Whoei! :smiley:

bij mij is ook alles binnen
het eerste wat mijn nichtje deed was het petje opzetten:D :cool:

Misschien een idee voor de volgende merchandise campaign, mocht die er ooit komen: bobhats, naast die caps. Met mijn overvloedige hoeveelheid haar wordt het dragen van zo’n cap nogal moeilijk. :slight_smile:

Originally posted by dansmug
Misschien een idee voor de volgende merchandise campaign, mocht die er ooit komen: bobhats, naast die caps. Met mijn overvloedige hoeveelheid haar wordt het dragen van zo’n cap nogal moeilijk. :slight_smile:

is ook een andere oplossing voor , zie hier :bigsmile:

Originally posted by Mr. Belvedere
is ook een andere oplossing voor , zie hier :bigsmile:

Ja, maar ik wil lieftst m’n haar houden en toch reclame maken :wink: