Mening gevraagd

vbimport

Ik ben al enige tijd bezig zelf mijn (min of meer) profesionele (zo zal je het wel niet kunnen noemen) website te ontwerpen. Voor dat ik voor deze site een domein aanvraag zou ik graag de mening hebben van mensen die er veel verstand van hebben. Wat is goed, wat kan beter, enz… het adres is http://mathijsbeks.homestead.com/klik.html

Ik zal maar ff replyen en niet dat ik er veel verstand van heb hè :slight_smile:

1. Onderaan © desinged >> © Designed
  2. Je hebt je plaatjes als gif’s opgeslagen maar toch zie je een beetje compressie, is nie zo mooi om te zien :slight_smile:
  3. Douw d’r een kader omheen ofzo. Zoiets als CDFreaks enz. Zodat rechtsonderin de pagina’s weergeven worden en links of boven het menu ofzow

Dat was ut, kan nu nix meer verzinne :slight_smile:

Als dit een professionele site moet worden…
Gauw bijscholing zoeken als ik jouw was :wink:

op 1024x769 niet eens zonder scrollbalken.
Erg grote afbeeldingen. ALs het niet een site voor slechtzienden is zou ik de boel kleiner maken zodat het op 17" monitor zonder scrollbalken te zien is

Wat RMX zei van die compressie…slordige kwaliteit plaatjes.

De vervolgschermen passen weer wel op 1 pagina, zorg dat die dan in het midden komen (makkelijk te realiseren zonder layers door TABLE tags te gebruiken, op 100% en alignment op center/middle)

De bewegende smiley is duidelijk binnen een te klein canvas gemaakt…

hier is een onnodige horizontale scrollbalk te zien (die moet je echt zien te voorkomen)

Zow, dat is een 10 minuten werk, tegen 150 gulden per uur, dus mag ik even vangen, 25 piek :wink:

vooral in het midden van de cirkel ziet het er een beetj slordig uit, omdat het niet egaal is! Ik ben trouwens ook een beetje bezig met html enzo, maar men site is denk ik niet erg legaal dus de url laat ik maar achterwegen :):slight_smile: (staat in men profile! ;))

Met flash kan je deze site er al serieus professioneler doen uitzien. Normaal gezien heb je daar geen problemen met kleuren die verlopen in afbeeldingen vanwege compressie.

greetz

Alles is idd wat aan de grote kant ja! :wink:

Dat er flash wordt aangeraden zou ik maar ff nog naast je neer leggen; probeer eerst maar is een gewone page mooi te maken! Flash gaat veel verder en gaat ook tijd in zitten! En bovendien doe je door te proberen met HTML de meeste ervaring op!!

mop 22 van de hollander/belgen moppen is bijna niet te lezen.
En er is geen ‘‘back’’ knop in die catogorie, dus moest ik op de back button klikken in mijn brouwser.
Bij Flauwe moppen staat ie er wel…

Ja, als je mijn menig wilt… Ik vind de site eigenlijk helemaal nix.
Staat niet gecentreerd (cirkel) en de afbeeldingen zijn veels te groot.
Ook de links kloppen niet, als ik op een afbeelding sta gebeurt er niets, als ik er naast ga staan komt er pas iets in de cirkel te staan.
Toch nog wat werk aan nodig.

Tsja als je een mening vraagt kun je die hebben ook al is die niet wat je er misschien van verwacht

na al deze negativiteit toch maar eens wat positiefs van mij…ik vind de site in ieder geval erg duidelijk er staat niet te veel doorelkaar wat het lekker overzichtelijk maakt…
dat de afbeelding te groot is heb ik niet zon problemen mee want zoals tax al aangeeft krijg je een scroll bar bij 1024x768..maar op mijn resolutie 1280x1024 ziet het er heel gelikt uit...maar toch geef ik tax gelijk aangezien de gemiddelde internetter zn monitor op 1024x768 heeft staan…