Melding "kijk in e-mail"o.i.d

vbimport

Hallo allen hier,

Ik lees zo vaak als antwoord "kijk in je e-mail" of iets in die geest.
Ik bezoek deze (geweldige) site om er wat van te leren, wat ik ook al veel heb gedaan, maar als ik dan een antwoord lees van "kijk in je mail" dan kan ik er niets mee en dat vindt ik jammer.
Ben ik alleen in deze mening of zijn er meer die er zo over denken.
Prive dingen moet je natuurlijk E-mailen maar bijvoorbeeld antwoorden over bv beveiligingen op CD's en hoe te omzeilen lees ik graag.
Ik hoop dat hier flink wat reacties op komen om de discussie en dit (probleem) te bespreken.

Groetjes deKIKker.

Mensen mailen hun antwoorden misschien ook wel eens uit angst dat die ‘Duke’ hun er uit kickt. Een beetje fout antwoord en je teller staat op -1000. Die van mij zal daar zometeen ook wel op staan maar oke. Ik kan zogauw ook geen andere reden verzinnen waarom je in godsnaam je antwoord zou mailen.

Is duke zo goed in kraken ?
Een domme vraag waarschijnlijk.
(natuurlijk zeker ?)

Aagt er de vliegen af !

Nou Morphius, the Duke kickt je echt niet snel eraf ( zolang alles normaal afloopt ).
Loopt alles uit de hand … tja, dan wel.
Dat is ook wel te begrijpen.

Nee deKiKker, je bent niet alleen in die mening en zo zijn er nog veel meer met je.

Misschien moet je die gene ook ff mailen en vraag of hij/zij het ook naar jou toe mailt.
Het is maar een voorstel !!

GrtZZ mrDJ
http://turn.to/psxhome
4 all youre PSX games

ehrm, ff een vraagje voor sperminator: WAAR slaat dat “aagt de vliegen eraf!” zinnetje onder je text op???

L8rz enzow…

sperminator is nen onozelaar