Megafestatie 2003

Ik ga morgen naar de Megafestatie toe :slight_smile: en heb hier een paar kleine vraagjes over ;

[I]Quote van megafestatie.nl :

Nintendo heeft de hand weten te leggen op een aantal games die pas eind dit jaar worden uitgebracht in Nederland!

Ben je een echte race-fanaat? Doe dan mee aan de “surprise game” wedstrijd en maak iedere dag kans op mooie prijzen. [/I]

Wat is de suprise game ?

Is het Mario Kart Double Dash :cool: of F-Zero GC :cool: ?

En wat zijn de games die pas aan het einde van het jaar uitkomen ?

Zitten Soul Calibur 2 :cool::cool::cool: , Pikmin 2 :cool:, 1080 Avalanche :cool: hier ook bij ?

Alvast bedankt voor de opheldering.

heb eerlijk gezegd geen idee waar je het over hebt. Ik heb tig games gespeeld op PS2/XBOX/Nintendo op de megafestatie maar ik vond het al gauw gaan vervelen al die spellen en met name die van de XBOX, waarvan je eerst een half uur bezig ben om uit te vogelen hoe de besturing werkt. Surprise game weet ik ook niet wat het precies is, heb er in ieder geval zondag nie gemerkt.

mzzl (btw kijk op de megafestatie uit voor zwendelaars van een of ander DVD/CD/Boeken club. Ze beloven je gratis dingen enzo maar kijk maar eens ff heel goed naar de prijzen aangezien je verplicht bent 2 jaar lid te blijven en elk kwartaal iets te kopen)

Bedankt voor het advies , ik ben met name een gamefreak en de andere dingen op de megafestatie zie ik als een bijkomst.

Je mag blij zijn dat ik geen Moderator ben :wink:

Originally posted by Murphy23x
Je mag blij zijn dat ik geen Moderator ben :wink:

Hoezo is het feit dat ik een gamer ben een probleem of het feit dat ik de rest van de megafestatie als mooie bijkomst zie ?

Originally posted by DVDCopyBoy
[B]

Hoezo is het feit dat ik een gamer ben een probleem of het feit dat ik de rest van de megafestatie als mooie bijkomst zie ? [/B]

dat laatste

Originally posted by Murphy23x
[B]

dat laatste [/B]

//Offtopic//

Wat doen we nu met forumbezoekers die een tyfus hekel aan eekhoorns hebben ? :bigsmile: :bigsmile: :bigsmile:

//End of offtopic//

MegaFestatie zie je mij ook niet zo snel komen , maar ik ben wel eens benieuwd wat die “geheime” spellen nu waren.

ik ook!! vertel… vertel…!!:o :o

Er waren voor de Gamecube aanwezig : (Alleen unreleased titels)

• FZero GC , was een aardige verassing maar niet de echte suprise game.
  • Pikmin 2 , ook een echte verassing aangezien het spel pas voor zo´n 10 á 15 procent klaar is.
  • 1080 Avalanche , had ik ook niet echt verwacht maar was er en was ook zeker niet verkeerd.
  • Soul Calibur II (Alleen in competitie mode , niet normaal toegangkelijk)

Suprise Game :

• Mario Kart Double Dash , gewoon echt vet , een beetje aan de langzame kant (light aan de engine die gebruikt is voor de demo’ maar echt super gelikt.

Playstation 2 : (Alleen unreleased titels)

• Jak II Renegade , echt anders als deel 1 maar nog steeds fun.
  • Prince of Persia , was niet onaardig maar ook niet echt mega vet.

XBOX : (Alleen unreleased titels)

Geen ene moer :frowning: op de domme :Z doos.

Al met al geen slechte lineup van Nintendo’s kant , jammer alleen dat de Nintendo stand vele malen kleiner was dan de Playstation2 of Xbox stand , maar toch bood de kleinste stand het meeste plezier.

Heb trouwens by the way nog meegedaan aan een Mario Kart Double Dash toernooi en viel net buiten de prijzen (vloog er in de kwartfinales uit).

Indien je niks te doen hebt is het best een aanrader om een dagje naar de Megafestatie te gaan. (Een advies , kom met de trein , intree kost 15 euro , je bespaart hierdoor meteen al de benzine kosten en de parkeerkosten (maar liefst 10 euro om ff je wagentje te parkeren).

Megafrustatie:rolleyes: