Megabit 2003: Wie gaat erheen?

vbimport

Van 21 t/m 27 juli zal Megabit plaats vinden en ik vroeg me af wie er heen gaat.

Als je heen gaat kun je dan ook even aangeven hoe lang je heen gaat?

Uiteraard ga ik ook heen, anders zou ik deze vraag hoogstwaarschijnlijk niet gesteld hebben.

Meer info http://www.megabit.nl

heelaas . . . . :a

waarschijnlijk niet, heb zelf wat georganiseerd, dus kan niet komen.:frowning:

maar de volgende keer beter. . . :stuck_out_tongue:

see yah . . . . . :cool:

denk het nie “Thanks to our sponsors the entrance fee is only €60,- for the whole week or €35,- for friday, saturday and sunday” Dat is wel stevig aan de prijs moet ik zeggen.

mzzl

Ik denk er niet aan met mij n PC ergens buiten te gaan zitten… ik heb trouwens ook geen tijd dus dat maakt de keuze wel weer een stuk gemakkelijker :slight_smile:

mijn tent is nie groot genoeg om een tafel in kwijt te kunnen…dus liggend computeren is dan de enige optie…nou…dat hou ik geen week vol.

Ik wil wel gewoon een normaal dak boven m’n hoofd en aangezien ik geen camper heb, zal je mij daar niet zien! :smiley:

Originally posted by Murphy23x
mijn tent is nie groot genoeg om een tafel in kwijt te kunnen…dus liggend computeren is dan de enige optie…nou…dat hou ik geen week vol.

Er is ook een main-tent waar je je pc in kwijt kunt.

Originally posted by theunbeatable
[B]denk het nie “Thanks to our sponsors the entrance fee is only €60,- for the whole week or €35,- for friday, saturday and sunday” Dat is wel stevig aan de prijs moet ik zeggen.

mzzl [/B]

Ik vind het anders best goedkoop om eerlijk te zijn.
Ten eerste een lan-aprty van 2/3 dagen kost meestal al 30 euro.
En ten tweede kun je het eigenlijk ook gewoon als een camping zien, en zie jij maar es een camping te vinden voor een week voor 60 euro en dan inclusief douchen en dergelijke.

Tis flink aan de prijs=> een kaartje 6flags kost €20 en daar ga ik toch heel veel liever heen dan naar zoiets. Als ik spelletjes wil spelen doe ik dat liever thuis en ik zie me eigen nou ook nie 7 dagen lang achter een machinetje hangen. En net als wook al zei ik hou er ook nie van om geen dak boven me hoofd te hebben…

mzzl (ik ga zaterdag naar 6flags :stuck_out_tongue: )