Meest gewilde technologie

vbimport

Als je het vandaag de dag al kon hebben , wat koos je dan ?

LOL! Hoe kom je er toch op? hehe!
Ik denk dat ik maar voor die dikke lijn ga. Ook al zijn DivXjes dan groot, kan je ze gewoon streaming kijken! :wink:

niks van dit alles,
Ik wil een moibiele telefoon die als ik hem op iemand richt en op kiezen drukt zijn nummer belt.
Leuk voor in de kroeg en op de snelweg :slight_smile:

toch maar voor koude kernfusie gekozen na een poosje m’n gedachten over de andere mogelijkheden t hebben laten gaan.
Waarom… tja, mischien is het wel ergens goed voor :stuck_out_tongue:

Tja ik vind het allemaal wel leuk, maar het liefst zou ik toch eens een kijke op Mars willen nemen, dat heeft gewoonweg iets…

tenmiste wat mij betreft :wink:

Geef mij maar de kernfusie, tegen dat we daar in (te goei) in slagen zijn die andere dingen er ook al

Wat zou je denken van een vrouw die voor je kookt, de was doet, het huis schoonhoudt, een eerlijke baan heeft voor precies die uren dat jij zelf ook niet thuis bent en daarmee goed geld verdient, er beeldschoon uitziet, qua karakter ook perfect bij je past en daarnaast geweldig is in bed…en, niet onbelangrijk, nooit zeurt over alles dat ze voor je moet doen…

Nou dat zou technologie zijn waar ik naar uit kijk :bigsmile:

Originally posted by Smart@$$
[B]Wat zou je denken van een vrouw die voor je kookt, de was doet, het huis schoonhoudt, een eerlijke baan heeft voor precies die uren dat jij zelf ook niet thuis bent en daarmee goed geld verdient, er beeldschoon uitziet, qua karakter ook perfect bij je past en daarnaast geweldig is in bed…en, niet onbelangrijk, nooit zeurt over alles dat ze voor je moet doen…

Nou dat zou technologie zijn waar ik naar uit kijk :bigsmile: [/B]

je hebt technologie en utopie :bigsmile:

ik ga ook voor de 100 gigabit lijn :slight_smile:

(en dan eigenlijk nog in combinatie met die flinke HD)

leuke Thread is dit trouwens :slight_smile:

He,

Originally posted by Smart@$$
[B]Wat zou je denken van een vrouw die voor je kookt, de was doet, het huis schoonhoudt, een eerlijke baan heeft voor precies die uren dat jij zelf ook niet thuis bent en daarmee goed geld verdient, er beeldschoon uitziet, qua karakter ook perfect bij je past en daarnaast geweldig is in bed…en, niet onbelangrijk, nooit zeurt over alles dat ze voor je moet doen…

Nou dat zou technologie zijn waar ik naar uit kijk :bigsmile: [/B]

Daarom zou ik voor de echte robots kiezen en dan zou ik zo’n “Realdoll” erover heen plaatsen! En op die manier kun je technologie gebruiken om het utopie te bereiken:bigsmile: :bigsmile:

Originally posted by Mr. Belvedere
[B]

je hebt technologie en utopie :bigsmile: [/B]

Je zou er versteld van staan hoever men tegenwoordig is met het determineren van de informatie in de genen.

Genetische modificatie is een erg groot taboe nog, maar men kan meer dan je denkt.

In het licht van het bovenstaande zou Genetische modificatie dus mijn meest gewilde technologie zijn :wink:

Toch typisch , niemand interesseert zich voor mp3 en divx updates :slight_smile:

zo’n brilletje waarbij je door kleding kan kijken, lijkt me heeeeeel funny, moet alleen geen freakers tegenkomen (mannen met buikjes)

Originally posted by Mr. Belvedere
Toch typisch , niemand interesseert zich voor mp3 en divx updates :slight_smile:

Zou al die technologie wel willen, maar je moet iets kiezen hè

Originally posted by Wookie
LOL! Hoe kom je er toch op? hehe!
Ik denk dat ik maar voor die dikke lijn ga. Ook al zijn DivXjes dan groot, kan je ze gewoon streaming kijken! :wink:

grappig dat de eerste niet verder kijkt dan zijn neus lan is :stuck_out_tongue:

namelijk al heb je een dikke lijn, dan nog moet de server aan de andere kant, de bottle-neck.

dus ik heb liever dat heel de wereld een dikke pijp heeft…

of ik ga natuurlijk zelf servertjes draaien :cool:

anyway, ik zou voor een technologie kiezen die zichzelf over een paar jaar upgraded naar de huidige normen :cool:

Originally posted by SoulShower
zo’n brilletje waarbij je door kleding kan kijken, lijkt me heeeeeel funny, moet alleen geen freakers tegenkomen (mannen met buikjes)

dat bestaat toch al ? gewoon een sony videocamera kopen, wel een oud model, want bij het nieuwe model schijnen ze de night shot functie zo te hebben aangepast dat het niet meer mogelijk is…

Ik heb maar voor kernfusie gekozen, de rest hoeft voor mij niet echt allemaal en aan kernfusie heeft de rest van de wereld tenminste ook nog wat.

ik wil geen van allen, ik wil een aparaatje die zo werkt als iemand vervelend is dat je z’n hoofd elke keer opnieuw kan laten exploderen :cool: :stuck_out_tongue: :smiley: :slight_smile:

Originally posted by flits
ik wil geen van allen, ik wil een aparaatje die zo werkt als iemand vervelend is dat je z’n hoofd elke keer opnieuw kan laten exploderen :cool: :stuck_out_tongue: :smiley: :slight_smile:

Zoiets bestaat al…

Is ontwikkeld na de ontdekking van het buskruit en kent vele vormen, maar daar kan RDJ je veel meer over vertellen dan ik :wink:

100 mbit, kun je tenminste een beetje redelijk downen en uppen, fucking chello is toch veel te langzaam, eweka over 2 maanden, maar goed das nog geen 100mbit, zal het maar met 8 moeten doen he :frowning:

Originally posted by flits

Ik denk dat dit wel geimplementeerd kan worden in de mobiele telefoon van Crowley (paar posts hoger).

"t spant erom … toch maar 100 Gigabit internet of toch maar koude kernfusie… meer… na de reclame :slight_smile: