Meerdere mails versturen via Yahoo.com

vbimport

Ik heb een vrij grote collectie PSX-games (800 games!)die elke week gestaag groeit met 0-day-releases.

Ik verkoop niet via een site aan onbekenden maar enkel aan bekenden die ik mijn lijst mail.

Ik wil echter voorkomen dat zij onder elkaar gaan handelen en daarom mail ik iedereen apart in plaats van iedereen tegelijk zodat de mailadressen niet te achterhalen zijn. Ik weet dat het mogelijk is om via Yahoo in 1 keer meerdere mails te versturen zonder dat alle mailadressen aan iedereen bekend worden.

Weet iemand hoe dit werkt??????

Mr Two

vul gewoon van iedereen het adres in bij BC zo lijkt het voor iedereen alsof ze een persoonlijk meeltje van je hebben gekregen

Ik ga het eens proberen!

Thanx

Mr Two

Ik doe het zo.
Ik stuur het mailtje aan mezelf.
Alle andere adressen zet ik onder bcc (black carbon copy).
Nu krijgen alle ontvangers het mailtje zonder dat ze de andere adressen zien.

The_SurVeYor

Klopt allemaal, maar er zijn nog steeds trucs om emailadressen te achterhalen.

Je kan bij www.bravenet.com lid worden, dan kan je ook mailing lists nemen. Je schrijft dan op hun site een mailtje, en zij sturen het apart door, via hun mailserver.

Dit komt tegelijk wat professioneler over, en het is makkelijker. Hou er wel rekening mee dat er reclame-footers onder je emailtjes staan.

Ps. Je kan bij Yahoo ook POP3 nemen als je wilt! Moet je even bij help kijken, daar wordt uitgelegd hoe. Via outlook gaat het namelijk makkelijker.

2 x hetzelfde antwoord gekregen tjonge wat een service.

Maar het werkt hoor!

Sorry hoor…
'K zal het nooit meer doen. De topic lezen, met de hond gaan wandelen en dan pas replyen.
In de tussentijd was er blijkbaar al geantwoord.

The_SurVeYor