Meer kliks?

vbimport

wordt er nou veel meer geklikt op de banners?
jullie namelijk laatst zo’n oproep, en nou ben ik wel benieuwd of iedereen ook daadwerkelijk heeft geklikt.

ik doe het elke keer als ik op het forum ben…

Ik klik ook wel bijna altijd op beide banners, alleen openen die kleine banners in hetzelfde scherm waardoor je eindeloos op vorige moet drukken en dat vind ik irritant.

Ik denk dat ik dat probleem wel op kan lossen door het in een nieuw venster te openen, maar daar ben ik wel een beetje te lui voor :slight_smile:

Het lijkt erop dat mijn oproep tot klikken op de banners toch gewerkt heeft… ik had er beetje een hard hoofd in!

Maareuh duss keeeeeeeeeeeeeeeeep on clicking!!!

Maar wat is nou de status van de CDfreaks schatkist?! Heeft het nou echt geholpen?! Admins…!!

ja, hoeveel kliks hebben jullie nu meer?
laat het effe weten.
until that time, keep on clicking baby, you know what time it is…:slight_smile:

Denk dat als jullie nou elke week is zouden posten of het geholpen heeft en wie het meeste geklikt heeft (weet nie of dat mogelijk is om achter te komen) dat het dan een beetje een sport wordt om zovaak mogelijk te klikken! :stuck_out_tongue:

is er geen admin die wilt reageren of een mod?

kom op man. Weet Domin8ter hier meer over?

reply van iemand die hier meer van weet.

thanx

zo te zien klikken de meesten wel, helaas krijgen we geen bevestiging van de mensen van CDFreaks, maar we kunnen er dus vanuit gaan dat er genoeg kliks zijn voor de rekening, anders was er nog wel weer een oproep geplaatst

ik klik elke keer op de banner…
zou inderdaad wel eens van de ad`s willen horen of
het budget nou al wat meer is geworden ?

Ik klik er ook op maar wel met SHIFT ingedrukt :wink:

ik heb van Mattel007 begrepen dat het net lukt, maar we moeten wel allemaal elke dag klikken, dan lukt het makkelijk

de post van hun heeft wel degelijk effe gehad, meer kliks, maar ja…

kom op jongens, 1x per dag op de banners klikken is toch niet te veel gevraagd:)

geen kliks, geen forum Keep that in mind

er wordt niks gezegd, omdat we het zelf ook nog niet goed weten… de tijd zal het moeten leren :slight_smile: