Meer dan 99 audio tracks branden

vbimport

Maak toch gewoon een iso'tje van dienen jaarmix, en brand die dan terug op een lege cd, ik denk niet dat daar een probleem mee is. Ik zou zelf CloneCd gebruiken als ik zo iets tegenkom. Probeer het eens en weet mij iets te zeggen.
GRTZ

hey, kan iemand mij vertellen of het mogelijk is om meer dan 99 audiotracks
te branden, zo ja met welk programma
Zit hier namelijk met TMF jaarmix 1999
die heeft 112 tracks…

mail : djwizard@dds.nl

C Ya !!!

Wizz

Misschien 2-4 cd’s gebruiken. Want dat gaat nooit er helemaal op

Tja ik heb hem ook dus het gaat wel, alleen als je niet zoveel tracks kwijt kunt dan moet je ze samenvoegen, kan met wavelab, cooledit ,etc.

Maximaal 99 tracks per cd, dat is (helaas voor jou) de standaard. Sommige programma’s willen trouwens niet meer dan 49 tracks branden, dus samenvoegen of meerdere cd’s gebruiken…

<BLOCKQUOTE><font size=“1” face=“Verdana, Arial”>quote:</font><HR>Originally posted by Crazy Bob:
Maximaal 99 tracks per cd, dat is (helaas voor jou) de standaard. Sommige programma’s willen trouwens niet meer dan 49 tracks branden, dus samenvoegen of meerdere cd’s gebruiken…<HR></BLOCKQUOTE>
Als je niets te zeggen hebt doe het dan ook niet na-apen kan iedereen.

Zet ze eerst om naar MP3’s met Audiocatalyst of Cakewalk. Er is maar één nadeel, je kan ze niet meer afspelen met je gewone cd-speler. Dat gaat alleen maar met de PC. Maar op deze manier krijg je zo’n 300 liedjes op 1 cd.(ook te zien op welke kwaliteit je de liedjes zet want op het minste geraken er zo’n 1200 liedjes op.)