Meer dan 3 jaar een Newbie

vbimport

Merken jullie 't ook Die Sandra & Theodor ( he die Theodor doet me aan de chipmunks denke, misschien is ie wel 1 van die van de chipmunk ) in een korte tijd al snel CD Freaks Junior Member is.

Ik, … Ja ik …Ik bezoek al meer dan 3 jaar dit forum en ik ben nog steeds een NEWbie .
Terwijl ik elke dag alle nieuwe posten trouw leest en ik heb tha Freaks zelf als startpagina.

K, heb de regels gelezen, maar ik gewoon ben gewoon niet iemand die maar gauw zeurt over hoe en wat.

Het lijkt nu wel of ik zeur, maar ik zeur niet hooor. :smiley:

Gewoon meer posten, of je helpt wat mensen vooruit :slight_smile:

Dat ligt hoeveel je post.

Als je als een gek 1270 berichten achterlaat dan word je snel een ander “level”.

Hecht trouwens niet al te veel waarde aan dit “level” want het stelt geen ene fuck voor.

Ben lang gewoon guest geweest wat wil je met een trage modem he. Aantal postings stelt geen zak voor

By Burners for burners!!!

Originally posted by RaSta
[B]Ben lang gewoon guest geweest wat wil je met een trage modem he. Aantal postings stelt geen zak voor

By Burners for burners!!! [/B]

I agree

Originally posted by Mr. Belvedere

Hecht trouwens niet al te veel waarde aan dit “level” want het stelt geen ene fuck voor.

uitgezonder admins :wink:

onze wil is wet :ppp

Levels zeggen niets…ook admin niet…
Voor mijn part staart er n00b of newbie of loser onder mijn nick hier…je reputatie wordt gebouwd op basis van je bijdrage, niet je status.

Maar hier heb ik in het verleden altijd al fel over uitgehaald en die reacties zijn prima terug te vinden, dus ik zal het hierbij laten :wink:

Wat mij opvalt is dat er altijd meer guests dan registered users op dit forum rondlopen:
Currently Active Users:
There are currently 6 member(s) and 14 guest(s) on the boards.
Dolf Haring, jOdsTer, Mr. Belvedere, R0bby, Tittentei, [-=¤Ðã®kçhi£Ð¤=-]

2 keer zoveel guests als users dus. Een hele hoop stille mannetjes. Ikzelf heb hier nooit lang als guest rondgelopen. misschien 3 minuten, toen registerde ik me meteen. En toen vergat ik dit hele forum, waardoor me eerste post pas 2 maanden nadat ik me geregistreed had kwam:)

Wat ik niet begrijp is dat er meer gasten zijn dan users.
Je gaat toch ergens naar toe om mee te doen.

Je gaat toch ook naar school om antwoorden te geven en interesse te tonen.

Jammer van al die Guests.
Hoe meer mensen hun mening laten horen hoe leuker het wordt.

Groetjes Sandra

XXXX

Is het misschien bij jullie opgekomen dat er ook mensen zijn die, in tegenstelling tot sommigen hier, gewoon lezen wat interessant is zonder zich te verlagen tot flauwe en domme replies?

Of mensen die eerst lezen en pas inloggen op het moment dat er een topic is die de moeite waard is om te reageren. Mensen die dus niet met cookies surfen omdat ze misschien op het werk zitten of op de computer van de ouders en ze niet willen dat het broertje of zusje irritante dingen in hun naam gaan posten.

Ik geloof dat admins die invisible zijn wel als member genoteerd worden, maar niet in de opsomming verschijnen. Ik kan me dit in veel gevallen goed voorstellen…soms schaam ik me ook om hier te zijn :wink:

In tegenstelling tot bijvoorbeeld R0bby heb ik hier eerst een jaartje als guest gesurft. Ik hoefde eigenlijk nix te posten, want elke vraag die gesteld werd (en elke reply) ging aardig boven mijn pet. Toen ik op PC gebied wat meer ervaring had en begreep hoe je met een beetje respect moest replyen, heb ik me pas aangemeld. Anders heeft het forum nix aan mij, dacht ik (of dat nu wel zo is laat ik in het midden :p).

Aantal posts boeit ook niet zoveel…heb er best wat gespaard in paar maandjes ziet ik trouwens, maarja ik heb dan ook echt een heavy addict geworden…zit hier echt dag en n8 te posten…ok moet toegeven dat het nivo niet altijd optimaal is, maar toch draag ik mijn steente bij door altijd hulp te bieden :wink: :stuck_out_tongue:

K, ma… maar newbie, ik heb gewoon wat met die naam.

Kunnen we 't gewoon niet gewoon Guests noemen.
K, boy meer posten,…maar ik heb gewoon geen zin om steeds onzin te posten.

hmmmmm ik zeur denkt ik weer.

Originally posted by Boywonder

hmmmmm ik zeur denkt ik weer.

Zal ik deze open deur maar intrappen dan:

Ja!

:wink:

Originally posted by Boywonder
[B]K, ma… maar newbie, ik heb gewoon wat met die naam.

Kunnen we 't gewoon niet gewoon Guests noemen.
K, boy meer posten,…maar ik heb gewoon geen zin om steeds onzin te posten.

hmmmmm ik zeur denkt ik weer. [/B]

zeur zeur zeur zeur zeur , als je wat tegen de term ‘newbie’ hebt, post dan nog gauw 30 interessante dingen en je mag jezelf met trots ‘CD freaks junior member’ noemen!

Originally posted by R0bby
[B]
Currently Active Users:
There are currently 6 member(s) and 14 guest(s) on the boards.
Dolf Haring, jOdsTer, Mr. Belvedere, R0bby, Tittentei, [-=¤Ðã®kçhi£Ð¤=-]

[/B]

Sommige mensen zijn ook “invisible” op het forum om irritante mensen te ontlopen.

Daar ben ik er een van

Nee niet van die irritante mensen Phrozeman mondje dicht houden he :slight_smile:

Hehe, newbie zijn is wel OK hoor, als ik aan de namen jojk, headless, mattel, DN (bijv., want ik kan er nog wel tig opnoemen) dat ken je hun reputatie wel, en jojk bijvoorbeeld heeft eg nie gigaveel posts. Ik heb ook eerst jaren gelezen, met de reden dat ik een drukke poster was op warezcds.nu en wij met zijn allen gezamelijk cdfreaks niet betraden (op enkele na - ruff next bijvoorbeeld:)).
Maar als je alles leest wordt je er zelf toch wel beter van; heb hier best wel aardig wat geleerd en als ik een probleem heb gooi ik het in de groep; binnen 2 minuten antwoord; perfect :slight_smile:

Niveau is soms inderdaad laag (merk dat ik zelf ook op zo’n beetje iedere post die me ook maar iets aangaat reageer), maarja, in de serieuze fora is het al weer beter:)

Zoals iedereen al zegt; de status maakt dus geen fuck uit. Sandra heeft voorlopig alleen nog maar irritatie gebracht bij de meesten (naar ik meen) en die heeft al aardig wat posts. Als ik jouw posts zo lees heb je best wel aardige dingen geschreven. Tenminste; nuttige antwoorden gegeven… …dus niet voor de mensen een newbie, maar alleen als status…voor het AANTAL posts…

Well, denk dat k wel genoeg gezegd heb zo :wink:

Ook ik ben al een paar jaartjes geregistreerd, zelfs nog eerder dan dat er staat, maar toen ze naar een andere server gingen moesten we ons opnieuw aanmelden. Maar goed.

Aan het aantal posts kun je zien dat ik niet een echte poster ben. In gezwam en gezeik meng ik me al eigenlijk nooit, uitzondering daargelaten. Ik kom hier trouwens wel bijna elke dag, maar hou het meer bij het lezen. Als ik iets post, dan is dat meestal op het gebied van video-editing.

Naar de status of het aantal posts kijk ik eigenlijk nooit als ik hier topics lees. Ik kan zelf goed genoeg inschatten wat voor waarde ik aan de informatie geef.

Ieder z’n eigen, laten we maar zeggen he?

Helemaal mee eens: beter dat je weinig post, maar dat wat je post is waardevol, dan dat je post om je post# omhoog te krijgen. En dat over die serieuze fora: ook helemaal mee eens. Mijn laatste vraag daar is snel en goed uitgelegd. Dat is wat iedereen wil en als ik kan helpen zal ik dat ook zeker niet laten!

Ik denk dat ik wel goed wakker geschut ben door JPschadde.

Je heb heleemaal gelijk joh.
What de hack, ben een Newbie.

Sluit deze topic maar, vind 't wel goed zo en hoe langer we hierover L#llen hoe onzinneger dit topic wordt.

Thanks Ya All.