Media for lg gsa-4163b

Hi what’s up everyone, i got a lg gsa-4120b, but the drive was having problems so i took it to the warranty 2 weeks ago, now tomorrow they will give me a gsa-4160b, any suggestion of media that i could use in this drive? I used befor ritek g04, should i keep using those?, , anyway i’m from venezuela and cant find here any fuji dvd media so i only can find ritek, optodisc, skc, gygablock, v-max, ridex, stuff like that, ritek are the best of those right? for an lg gsa-4160b drive, thanks for yours suggestions!

The media that i found were this:
*SKC DVD-R 4.7GB single-sided 4x? is it good? it’s a 25dvd-r spindle
*Ridex DVD-R 4.7 GB 4x, it’s a 50 dvd-r spindle, is it good?
*V-MAX DVD-R 4.7 GB 8X, 50 dvd-r spindle? how about this v-max
*Ritek dvd-r 4.7 gb 4x, 25 dvd-r spindle, the famous g04, but latetly i’ve been reading that sucks, is it true?
*Matrix dvd-r 4.7 gb, 50 dvd-r spindle, 8x
And finally
*Optodisc 4x dvd-r, 50 dvd-r spindle
And some ridata ones

Yo he encontrado que los DVD’s RIDATA 4X -R/+R son bastante buenos, es mas los +R son mejores en todo sentido y me dejan imprimir la caratula que en el caso de las peliculas quedan muy buenos.
Yo tengo un GSA-4163B con firmware A103 y he quemado algunos DVD RIDATA 8X +R y la calidad no es tan buena, aunque segun lo que dicen en la pagina de la LG las nuevas mejoras del firmware fueron exactamente para mejorar la calidad de escritura en 8X (y entre ellos mencionan RITEK).
Segun lo que he leido, el GSA-4160 tiene gran calidad de escritura, de ahi que compre el 4163B, ya lo intente con SAMSUNG, LITEON y LG. La verdad prefiero este ultimo.