Medal Of Honor brand probleem

Hoi,

Ik heb Medal Of Honor FLT gedownload en vervolgens de twee CD’s gebrand met CDRWin 4.0A op m’n Plextor 4220 brandertje… Het branden en al gaat goed…

Maar als ik vervolgens de gebrande CD wil afspelen, dan ziet m’n computertje wel een CD (genaamd ‘CD’), die ‘leeg’ lijkt te zijn…

iets verkeerd gedaan?

JoKuM:confused:n

(“Ja, ik kan ook een exemplaar in de winkel kopen…”)

http://club.cdfreaks.com/showthread.php?threadid=39768

grmmmbblll,

jammer

:confused:

Weet je zeker dat je de Fairlight (FLT) versie hebt???
Er is nl nog een versie in omloop en die is idd niet goed.
Ik heb de FLT-versie ook en die leverde met m’n plex8-4-32 geen enkel probleem op.
Oh ja, ik brand ISO’s met CDRwin.

Volgens mij heb je een serienummer probleem. Verwijder cdrwin en installeer het weer, nu met een goeie serial.

Ik heb de FLT versie gedownload van alt.chello.binaries en heb nu net de 2 CDs zonder problemen gebrand op mijn Plextor 24/10/40A.

[offtopic]
Mooie uitvinding die nieuwsgroepen. Heb nu in een paar dagen Aliens vs. Predator 2, Medal of Honor en Tropico. En een hoop muziek!
[/offtopic]

Edit:

Oh, en ik gebruik Nero.

Ik heb ook meerdere ‘boards’ nodig gehad om een uiteindelijk een goede versie van MOHAA te downloaden.

Ik heb nu CDRWin eraf gekieperd en een oudere versie -waarvan ik weet dat de serial werkt- erop gezet. Even een CDRW cleanen opnieuw branden…

Ik zal het laten weten of dit het is/was!

Bedankt voor de tips!

JoKuM:Dn

Grmmmbblll…

het was dus CDRWin 4.0a in combinatie met een slechte serial…

Maar goed, MOHAA werkt!!!

Nog allen bedankt voor de tips!

JoKuM:cool:n

Originally posted by Da_Taxman
http://club.cdfreaks.com/showthread.php?threadid=39768

{update:

http://www.cdfreaks.com/news2.php3?ID=3344

hey mensjuhs ik heb MOHAA van een vriend gehad… maar zowel bij hem als bij mij geeft ie een ‘could not load recursive font verdana’ of iets deregelijks als error…

we hebben de FLT (fairlight versie) in flt-moh.bin (2 bestanden) naar ISO omgezet met Bin2Iso en daarna gebrand met WinOnCD…

wat doen we fout? de demo werkt wel hiero…

moeten we CDRWIN gebruiken met de bin bestanden?

ik heb nou van de gebrande cd’s af weer bin bestanden gemaakt zou ie nu werken als ik um met CDRWin brand?

ennum heeft iemand een handleiding hoe ik MOHAA goed kan branden?

Dat is een goeie zeg.
Een handleiding hoe je Medal moet branden ?
Als je de handleiding van clonecd leest kom je het verst.

btw: de FLT versie is niet dezelfde versie als die in de winkels ligt.

TIP: Als je van plan bent om het spel opnieuw te downen neem dan de Devine versie.

NEE! DIT MAG JE IDD NIET VRAGEN!!

btw: de FLT versie is niet dezelfde versie als die in de winkels ligt.

Huh? Wat is het verschil dan?

FLT was er al heel vroeg bij om MOHAA te releasen. Een paar weken later kwam Devine met een store versie. Ze zeiden dat de flairlight versie, een versie was die naar computer magazines werden gestuurd voor een preview ofzo.

Ik heb de discussies een beetje gevolgd op isonews, en niemand heeft al een verschil gemerkt. Alleen kan je met de FLT versie niet updaten naar versie 1.1 . Maar daar zijn nu ook al weer patches voor uitgebracht.

Maar als ik jou was, ging ik voor de Devine versie. Maar als je de FLT versie al hebt, moet je de Devine versie niet meer downen. Het zou zonde zijn voor de 2 cd’s.

Op de vraag: waar je dat kan vinden? Registreer je gratis op FXP Boards, en je ziet er zeker een paar FTP’s staan.

Je kan gewoon een bin met Nero fikken!
File -> Burn Image…, en dan bij bestandstypen kiezen voor All Files! Zoek je bin op en bakken maar! :smiley:

Originally posted by Wookie
Je kan gewoon een bin met Nero fikken!
File -> Burn Image…, en dan bij bestandstypen kiezen voor All Files! Zoek je bin op en bakken maar! :smiley:

Klopt,maar alleen als het een mode 1 2352 image is,mode 2 lukt niet goed…:slight_smile:
Als er een .cue file bij zit,moet je die laden,dat kan in Cdrwin,of in de laatste Nero versies…
Je hebt ook nog de optie om een virtuele cdrom te installeren,als Nero of Cdrwin niet lukt,het freeware progje daemontools…daar kan je elk soort image in laden en hoef je jezelf niks aan te trekken van het formaat,je maakt gewoon een cd kopie van de virtual disk en klaar is kees…