Me werk(plezier)week verslag

vbimport

Hier dan eindelijk een uitgebreid verslag van mijn werkweek van vorige week. Kweet, khad al eerder beloofd om een verslag neer te kwakken, maar sommige dingen gaan toch ook voor;).

Maandag

Maandagochtend om 9 uur kwam ik op de fiets aan voor de school in Gulpen. Even later kwam ook me pa aanzetten in de auto met me reistas&stuff. In tegenstelling tot vele anderen, had ik dus al een klein fietstochtje achter de rug(11 km/30 mins).

Toen werden alle tassen en andere zware shit in een bestelbusje gelegd en na veel geouwhoer en nadat 2 vermisten waren opgedoken, vertrokken we dan eindelijk met z’n allen rond 9:45.
Onderweg waren er een paar regeltjes: voorop reed een auto met zwaailicht, en kort daarachter een ouwe zak. Die ouwe zak die totaal niet kon fietsen mocht je niet passeren:(. Onderweg waren er naast de normale hobbelige, achterstallig onderhouden Belgische wegen ook een paar vet stoere afdalingen. Erges hadden we in de afdaling 73 km/h geklokt! Was zo hard dat ik beneden de tranen bijna in me oren had. Ergens op het eind (met nog maar zo’n 5 km te gaan) brak ik m’n achteras. Wat wil je met die tyfuswegen in dat vieze ontwikkelingsland daaro:( Kuilen in wegen die dieper zijn dan de Grand Canyon, en dan met water gecamoufleerd. Anyway, na 62 km fietsen vanuit Gulpen kwamen we eindelijk aan in Longfaye, vlakbij Malmédy. Dat was zo rond half 4 als ik me niet vergis.

na wat gevechten over bedden enzo gingen we die avond een cool spel in het bos doen: De Oranje Diamant. In het pikkedonker hadden ze ergens een zaklamp met een verkeerspion verstopt, en die moest je zien te bereiken. Er waren groepjes van 2, jongen+meisje. oftwel slimmerik en truttekop. Dan kreeg je ook nog es een ballon mee, die niet kapot mocht gaan in het bos. En tenslotte liepen er leraren met zaklampen rond die je ‘af konden schijnen’. Als je beschenen werd en de leraar dichtbij genoeg was, prikte die je ballon kapot. Mij klapte me ballon 2 keer. Een keer een tak, andere keer me mentor:(. Maar door dat bos sluipen in het pikkedonker was echt kut. Bos was echt zeer dicht, je rende dus niet gouw 10 meter over vlak terein.
Na minutenlang met die trut achter me door onherbergzaam gebied gelpoegd te hebben, zag ik in de verte eindelijk iets wat op die diamant leek. De (derde) ballon had ik ondertussen onder me jas gedaan. Rustig bleef ik wachten wat voor routes de lichten liepen voor mij. Ik besloot om van de zijkant de diamant proberen te benaderen. Aan de linkerkant lag een weggetje met een diepe droge berm waar hoog gras in stond. Door dat gras slopen we dichterbij. Hier moet ik er ff bijzeggen dat we niet meer met z’n tweeën waren, maar ongeveer met z’n 10en:mad:. Met mij op kop slopen we dichterbij de diamant. Opeens floepte rechts een zaklamp aan… WEGWEZEN! Ik rende blind over de weg terug en ergens naar10 meter ofzo dook ik in het diepe gras en wachtte… de rest was doorgerend en waren me verderop aan het zoeken. Maar die lul van een leraar was het gebied met z’n felle zaklamp aan het uitkammen en scheen steeds over me heen. na 30 secs ofzo knipte hij dat ding uit en patrouilleerde hij verder. het groepje was ondertussen weer dichtbij en ik ging ze ff halen. Mij plan: ik wist dat er 2 docenten hetzelfde patroon liepen, dus we moesten meteen vertrekken. maar voor het geval dat splitsten we op en hielden 10-15 meter afstand. So far so good… ploensj…daar stond ik verdomme tot me knieën in het dreckige water. meteen weer uit het water geklommen en team druit geholpen. verderop stond een grote boom, daar snelde ik naartoe, wachtend op de rest van me team. toen die er eindelijk waren, was het nog maar zo’n 30 meter naar de Diamant. Maar die 30 meter waren veradelijk. Opeens werd de achterhoede beschenen en ik wist dat als ik nu niet voor me prijs vocht, het snel uit kon zijn. Mijn team in de steek latend sprintte ik recht naar de diamant toe… Onderweg rende ik nog vol in op een boom (krassen heb ik nog op me wang en voorhoofd), viel ik in een gat, krabbelde meteen weer op natuurlijk en rende voort. En net voor ik die diamant bereikt had, ging ik nog flink op me bek door een kleine omgevallen boom die daar midden op de grond lag. Aua. Maar, uiteindelijk bereikte ik toch die diamant en greep dat ding. Te laat, een van die gasten had me gespot en nu kwamen er zeker 3 van die sukkels met licht schreeuwend op me afgerend. Die pion klemde ik stevig om me arm en ik rende weer weg door dat bos. Van voren, van achteren en van links zag ik lichten, dus ik besloot om terug naar de weg te rennen, die recht voor me lag, maar wel met een boogje naar rechts. De leraar voor me moest ik dus maar op een haar na missen. Nadan, pijn had ik toch al overal dus het maakte niet meer veel uit. En dan die drang om te winnen… om de beste te zijn… Mijn strategie werkte, die leraar voor me rende me langs toen ik vlakbij hem stil bleef staan. Toen verder. Na nog wat meters kwam er grote paniek omdat de diamant gejat was en de docenten moesten die flikker die hem gejat had krijgen. Dat viel te horen ook, ze raakten ram gestresst. Verderop weer een licht, en dat kwam steeds dichterbij. De enige optie die ik had was om 3 meter naar dat licht te rennen en me achter een boom schuil te houden. Dat licht was van me mentor. Die tuup had zich daar ff me hele team krijgsgevangene gemaakt. Alle ballonnetjes kapot dus. Net bij die boom maakte hij een draai en liepen ze verder naar rechts. Op nog geen 5 meter afstand van mij stopte die vent, deed z’n lamp uit en de rest mocht verderlopen. En daar stond ik dan zo’n 2 minuten…verlamd van schrik en me adem inhoudend. Als een andere lamp vanuit de verte scheen zag ik duidelijk het silhouet van z’n gezicht. Maar hij zag mij niet… Na 2 minuten durfde ik de gok te nemen. Toen er ff wat opschudding was en ik zeker wist dat hij de andere kant uitkeek, waagde ik het erop. Ik sprintte zo hard als ik kon naar de weg toe. Me mentor schrok zich zo het leplazarus dat hij bijna zen sigaret inslikte. Meteen met die lamp op me schijnen natuurlijk maar hij was al te laat. Ik was al lang achter de bomen verdwenen. De weg op:D Vanaf daar sprintte ik alleen nog maar door totaan de hoofdcontrolepost, waar ik als een held aankwam:cool:. En me prijs was: tadaa, een “waardecheque” ter waarde van 3 consumpties aan de bar, terug in de boerderij.

Die avond had ik maar wat snel me consumpties ingeruild tegen 2 jupiler pils en een Safari-jus. Daar later nog 3 biertjes bij en dat was me totale aloholverbruik voor die avond. Niet veel vergeleken met de rest:p.

Fuck de Tering, het is alweer 22:25 en nu moet ik echt gaan pitten, morgen komen de volgende delen van miijn avontuurlijke werkweek! (dinsdag gingen we klimmen&stuff)

oh ja, klopt er iets niet of zijn er vragen over ‘maandag’, stel ze dan gerust ook meteen, zodat dit een coole thread wordt!

Dit lezen is echt een vorm van bezigheidsterapie :slight_smile:

Heb je er nog steeds pijnlijke plekken aan overgehouden?? Wat een tocht!!

Ben benieuwd naar deel 2 :slight_smile:

Hmmmmmm ik hoop dat je een leuke tijd hebt gehad :confused:

lijkt wel wat op commandos. Iig, die computer games werken verdraaiend goed hé :slight_smile:

Zo te horen wel een gaaf spel. Moeten we eens met zijn allen in de duinen doen :slight_smile:

Originally posted by Totibbs
Zo te horen wel een gaaf spel. Moeten we eens met zijn allen in de duinen doen :slight_smile:

Dat is ook een idee, post het maar ff in deze thread…

Kee, deel 2 dan maar.

Dinsdag

maandag lagen we pas om 4 uur 's morges te pitten ofzo. Flink wat koffie gezopen en peuken gerookt bij het ontbijt om 7 uur en we waren weer een beetje operational.

Die dag gingen we dus klimmen. We reden met de bus erges naar een of andere klimgroeve ofzo. was bijna anderhalf uur rijden. Volges mij was dat klimgedoe al bijna in Luxemburg. In de bus was ik nog een half uur in slaap gevallen en ondertussen waren er 3 foto’s van me gemaakt:). ‘Wat is ie toch lief als ie slaapt’, hoorde ik toevallig nog toen ik wakker werd en nog deed alsof ik sliep.

Eenmaal in de het klimpark aangekomen moesten we zo’n vreemd bergbeklimmersding aan (waar je kloten zo in klemmen). Zo’n ding aankrijgen was nogal een gehengst. We werden in groepen opgedeeld van 5 man.

De eerste activiteit voor mijn groep was de Himalayabrug. Zag er van boven wel ff eng uit, maar ik ben moedig… Iedereen was bang, dus onze instructeur(klein mannetje met een grote baard en een zware Nederlandse kettingroker. Als die vent zwaar begon te hoeste maakte van die opmerkingen als: ‘volges mij rook ik niet genoeg’, of, ‘kut, ik kan ieder moment dood omvallen, gouw nog wat roken!’) vond dat we met z’n tweën per keer over mochten. Ik ging als eerste, met een klasgenoot, ‘W’, achter me. Die jongen is 4 dagen jonger dan mij en een kop groter. En een factor 10 banger. We haakten onze levenslijn in op de veiligheidslijn boven ons en liepen over het stalen kabeltje naar de overkant(±75 meterlang, maar 10 meter hoog). Ik moet toegeven, in het begin was ik behoorlijk bang. Hoe verder we over die brug waggelden, hoe cooler ik het begon te vinden. in het midden amuseerde ik me zelfs rot. W deed het in z’n broek. Die vond er nix fijn aan. Toen besloot ik me leeflijn maar eens te testen… W had nog gezegd dat als ik van de lijn af zou vallen, hij ter plekke dood om zou vallen aan een hartaanval. Daar loog die dus fijn in. Want recht in de midden deed ik alsof ik me verstapte en flikkerde zo bijna 2 meter de afgrond in. Behoorlijk kut, want ik kwam toen niet meer bij de looplijn. Terwijl W stond te hyperventileren, trok ik mezelf op aan me leeflijn, totdat ik uiteindelijk weer op dat ding stond. Aan de kant bescheurden ze het van het lachen, en van de grond had me mentor ook wat coole foto’s genomen met zn digicam. toen ik van die brug afkwam, was ik meteen terug naar het begin geklommen en nog eens over dat ding gelopen, was reuzestoer:).

Daarna was een of andere vreemde paal, daar moest je dan met moeite opklimmen en vanaf springen. Van zo’n 5 meter hoogte de diepte in. Op het einde werd dan een touw een beetje aangespannen zodat je net niet te pletter viel. Was niet zo leuk.

Daarna rotklimmen. Was wel geinig. in totaal waren er van de 50 man 4 tot de top gekomen. Een daarvan zat in mijn team. Ik kwam tot ongeveer 3 kwart van de rots. Dat ding was zo’n 7 meter hoog.

Toen…abseilen. Dat was ECHT VET. Je hing vanaf een houten constructietje aan de rotswand ongeveer 30 meter boven de grond en moest langs de rotsen naar beneden abseilen. Dit was na de Tokkelbaan toch echt mn favoriet. Ik had 2 keer geabseild, terwijl de meesten het nog niet eens durfden:D.

En toen…de Tokkelbaan…mn favoriet. Voor de onnozelen onder ons, een Tokkelbaan is gewoon en kabelbaan waar je aan gaat hangen. Je werd dus van de ene rotswand af geduwd, vloog met een noodvaart over het ravijn(in begin 20 meter, op eind misschien nog maar 3 ofzo). Je voelde echt de kriebels in je buik komen, en de wind rezendsnel langs je oren suizen. Was gewoon zooooo SUPERVET hè, na 4 keer ervanaf te zijn gegaan werd ik van de tokkelbaan gebanned. De Baardmans wilde niet dat ik een adrenalinejunkie werd:).

En ten slotte was er een of andere touwengedoe. Tussen een paar bomen hadden ze wat touwen gespannen waar je dan overheen moest. niet zo leuk. Ene was de ‘ballenschuurder’, dat was gewoon een dun touw waar je met je kloten overheen schuurde totdat je er goed op lag, waarna je met en knie gebogen over de draad naar de overkant ging. Oh ja, voor dames heten dat onderwerp trouwes ‘liplezen’;).

En dan waren er lings en rechts nog wat gekke evenementen, maar die waren saai. Bij dat touwenspel had ik nog ruzie met ene gekregen van de andere atheneum klas, en toen die me bijna de klif afduwde (ZONDER LEEFLIJN), sloeg ik hem een paar keer recht in zijn gezicht. Een van de leraren zag dat en ik mocht ff een kwartiertje terug naar de ingangshut om af te koelen. Die jongen had daarna nog klappen gekregen…

oh ja, kheb trouwes nog de hele Belgische luchtmacht gezien. Een F15 gevolgd door een F-16 kwamen de hele tijd laag overgevlogen. Waren oefeningen aan het doen, net boven ond natuurlijk. Barbaarse Belschen…

Toen terug in die rammelbus. Dezelfde bus en zelfde schauffeur kwamen ons weer ophalen. Die vent reed op de terugweg nog harder dan op de heenweg… de tuup reed egg minimaal 80 op kronkelende smalle bergweggetjes. Onderweg nog een cool tafereel gezien: Een nieuwe Porsche (zo’n 2001 model 2 ofzo) meende ram dat ie alles kon, en toen ie een paar man voor ons inhaalde reden echt 3 man de berm in, en die porschelul kon zich lekker als een boerenlul gedragen. Sja…Belgen en verkeersregels…

Die avond ging extra laat de bar open (half 12 uur pas verdomme). Moest me dus snel zat zuipen. Khad nog een zuipwedstijd gehouden tegen wat nerds. Eén jongen was toch wel erg zielig. Ik had me bier op in 3 secs ofzo, en dat schrielemannetje had net 1 slok op… Was eigenlijk eerder bedoeld om wat van die nerds dronken te krijgen, maar ik was de enige die maar zatter en zatter ervan werd. was zwaar kewl. Later dan normaal, mochten we zelfs tot 1 uur opblijven!:wink: en omdat er eigenlijk weinig te doen was de volgende dag, mochten we zelfs uitslapen zeg! wel tot half 8… Die nacht nog zwaar lol gehad. Om 1 uur was ik gaan pissen, vervolges ook nog om 1.04, 1.09, 1.16, 1.23 enz. Blaas leek wel te zijn aangesloten op de waterleiding.

's nachts was het altijd lache. Docenten liepen altijd patrouille, stonden stiekem mee le luisteren aan de deur enz. ik lag in de grootste kamer, samen met 14 andere jonges. En een pret dat we hadden… Ene die sloop naar de deur, en keek dan onder of er een docent stond. Stond die er, dan met veel geweld de deur openmaken en naar de WC gaan. En het liep nog tot midden in de nacht storm naar die dingen:). De andere jongesslaapkamer lag recht boven de onze, dus rechts van de deur was een trap naar boven. nu ga ik toch naar de WC en wat zie ik? De Coördinator(een vette, grote vent), die op handen en kniën die trap op is aan het sluipen!! Ik moest me inhouden om recht in zn gezicht in schaterlachen uit te barsten. Toen ik terug kwam van die WC keek ik nog es, hij was 3 treden hoger dit keer. Lachen met die achterlijke docenten daar. Of een van die gasten kwam onze kamer binnen, schold wat heen en weer, en deed toen alsof ie wegging. Maar de lul stond gewoon nog in onze kamer. En toen iemand tegen een ander begon te praten had ie hem bij de lurven. MEEKOMEN JIJ!, en Tom G. mocht mooi een half uurtje in de Ardense vrieskou gaan rondhuppelen. In z’n onderbroek:D. Na 3 uur waren de leraren dus eindelijk weg, en het merendeel van de jonges was weer redelijk nuchter. Tijd voor de sterke drank! Iemand had dus Jonge Klaren meegenomen en die zopen we dan ook maar gouw leeg. Verder was het volle pakje Marlboro ook al na een half uurtje leeg. De volgende dag vond er wel een razzia plaats over ‘welke smerige boer’ daar wel niet gerookt had op die slaapkamer. nou, de nerds hadden niet gerookt en lagen al om half 2 te pitten. De harde kern(waaronder me) had nog tot 5 uur lol getrapt.

kee, nu is het alweer laat, moet al om 7 uur opstaan verdomme, maar morgen komt deel 3: de Lange Mars kortom, we gingen wandelen…
en toen kwam een varkentje met een lange snuit, en die blies het hele verhaaltje uit

gvd, teveel images, is daar ook al een limit aan dan?

Wat o wat gaat er in deel 3 gebeuren? Tomorrow, same Bat-time, same Bat-channel!

[knip uit je profile]
Occupation: Slachtoffer van Het Studiehuis !?!!? :stuck_out_tongue:
[end knip]

… ik zie het!

Maareh?> het was dus leuk… !?

B.T.W. “Mensen die geen joint in drie secs. kunnen oproken zijn nerds!” Zo is er altijd wel een stelling waarbij iemand een nerd is… Het omgekeerde is dus ook waar: “iedereen is soms cool!”.
Soms is iemand of iedereen een held!

Ik vind je verslag leuk hoor, maar iets minder zelfbevlekking mag wel… :stuck_out_tongue:

Ey robby, cool verslag…maarehm, je bent geen nerd als je om twee uur al ligt te slapen omdat je anders de volgende dag helemaal op bent. En roken in bed? Da’s wel het smerigste wat je kan doen in mijn ogen (ik als niet roker wordt er altijd enorm pissed om als mensen dat doen)

Maar verder coole beschijving :stuck_out_tongue:

Originally posted by jojk
En roken in bed? Da’s wel het smerigste wat je kan doen in mijn ogen (ik als niet roker wordt er altijd enorm pissed om als mensen dat doen)

Of onder het eten! Gatverdamme! :frowning: (Ikkie smokie ook nie)

Originally posted by jojk
[B]Ey robby, cool verslag…maarehm, je bent geen nerd als je om twee uur al ligt te slapen omdat je anders de volgende dag helemaal op bent. En roken in bed? Da’s wel het smerigste wat je kan doen in mijn ogen (ik als niet roker wordt er altijd enorm pissed om als mensen dat doen)

Maar verder coole beschijving :stuck_out_tongue: [/B]

we rookten niet in bed, maar we hingen zo half uit het raam. Als we gewoon in bed gerookt hadden ofzo, dan waren de docenten ECHT pissed geweest. As overal, en een geur die niet te harden was:)

Over die nerds: Die stonden al eerder als sukkels bekend. Van die zielige, zwakke idioten die alleen maar 9ens en 10en halen, en huilen als ze dan voor de verandering eens een 7 hebben(geloof me, die zitten er bij mij in de klas:(). Of die wat je op alle kleine schijt verraden aan de leraren, waardoor je in de vette problemen komt. Dat soort jongetjes waren het die al vroeg lagen te pitten. Of die in de hele week geen druppel alcohol dronken. En al lagen slaap in te halen toen wij zat in de disco rondsprongen. Ik bedoel dus niet ‘iedereen die voor 2 uur ligt te pitten is een nerd’, maar ik bedoel dat iedereen waarvan bekend is dat hij zielig is, daar toch wel zo voor 2 uur in dromenland was. Begrijpt ge? vat dat nerd gedoe niet persoonlijk op ofzo;)

Originally posted by R0bby

we rookten niet in bed…Begrijpt ge? vat dat nerd gedoe niet persoonlijk op ofzo;)

Doen we dat dan? D8’t niet… Ik rook 'm binnen 3 seconden op en liefst in bed (na een goed gesprek…!! :stuck_out_tongue: , begrijpt ge? :p) Jojk en Ik proberen je slechts duidelijk te maken dat 't uncool is om cool te zijn ten koste van anderen. Maargoed, laat maar…

Tik maar gauw deel 3 in, dan kunnen we weer verder lezen in dit spannende jongens boek. En, eerlijk is erlijk, 't komt me allemaal aardig bekend voor… Heheh, lang, lang… geleden! (toen ik nog cool was! :wink:

Originally posted by Marsz-=FX
En, eerlijk is erlijk, 't komt me allemaal aardig bekend voor… Heheh, lang, lang… geleden! (toen ik nog cool was! :wink:

Weet je nog… Vroeger? Vertel mij wat! :stuck_out_tongue: Jij was toch niet oud? :slight_smile:

Woensdag

Woensdag gingen we wandelen. De uitgestippelde wandelroute was ongeveer 15 km lang. Vol goede moed en met een groot slaaptekort vertrokken we rond 10 uur vanaf onze luxe boerderij in Longfaye. Onderweg vertelden de leraren bij sommige dingen wat leuke dingen. Zo groeide er ergens op het ven in de Ardennen een plantje met gele blaadjes. Dat plantje kenden ze voor 1944 daar niet. Wat bleek nou, toen die vuile smeerlappen van een Amerikanen in 1944 in de Ardennen zaten, rookten ze ook al wiet. Een van die gekken heeft dus eens zijn wiet verloren, en sindsdien groeid er hennep in de Ardennen. Verder kon je zien dat er ijzer in bepaalde beekjes zat omdat de beekjes soms ergens roodbruin kleurden. Intussen begon het lekker te regenen… We hadden ook nog een leuke opdracht meegekregen: veren zoeken. Iedereen die een veer vond mocht die bij een leraar in de hoed steken en dan kreeg je 's avonds een gratis consumptie aan de bar. Nou… Ik had me dus de hele dag te pletter gezocht naar zo’n kutveer. Ik had er wel één kleine gevonden, maar dat classificeerde maar als ‘schaamveer’:). Werkelijk, volges mij open er meer blote bosnegers rond op de Noordpool dan dat er gewone veren liggen in de Ardennen. Nadat we een uur of 2 gelopen hadden, werd het tijd voor de eerste pauze. Het werd tijd, want in de regen bij 5° rondlopen is nogal bevorderlijk voor onderkoeling. We hielden pauze in een café. Hingen leuke bordjes die je in NL niet gouw tegenkomt: ‘Nous n’avons pas accepter les Gulden’. En wij een beetje tolerant tegen die Wallonen proberen te zijn…
Na 15 mins opgewarmd te zijn geraakt, gingen we verder. Nu kwam het ruige werk. Het pad begon gevaarlijk te worden in het bos, en we kwamen redelijk hoog op een heuvelrug. Die heuvelrug moesten we af. Maar de leraar die voorop liep nam de verkeerde afsleg naar rechts. Na een kort overleg vonden de leraren dat de route ook goed was en de achterhoede(waar ik bij zat) moest ook over dezelfde weg naar beneden. Het was een klere eind naar beneden, over een hoop smalle kronkelweggetjes. Was wel lachen, want als ik tegen een boom naast me schopte of sloeg, kreeg de ongelukige achter mij flink wat water over zich heen:D. Eindelijk beneden aangekomen bleek dat we toch niet helemaal goed zaten. Iedereen ging echt ram protesteren, want als we terug naar boven moesten, gingen we muiten. K, terug naar boven hoefden we niet, we pakten liever een gevaarlijk steile weg naar beneden waar de rivier stroomde. Die weg lag vol met losse stenen, en ik brak wel 5 keer bijna me nek gvd. Beneden aangekomen bleek er geen ontkomen aan: we moesten in de vrieskou door de rivier waden. Ach ja, nat was ik toch al een beetje, en koud had ik het sowieso al. Dus hielp ik maar wat meisjes naar de overkant. Water kwam mij tot de knieën. En EISKOUD was het. Desalniettemin heb ik 4 meisjes natte voeten bespaard. En de rest van de tocht nog met natte zumpffüße rondgelopen. Sja… Gelukkig deelden vrijwel alle jonges datzelfde lot. Verderop bleek dus dat we totaal verdwaald waren. We waren zo ver afgedwaald dat het bijna al niet meer op de kaart van me mentor stond. Gelukkig kwamen we na een tijdje een Belsche hardloopster tegen, die wel ff hijgend en puffend de weg wees. Gelukkig… nog maar 2 uurtjes wandelen:(. Na nog 2 uur en een kwartier geleden te hebben kwamen we dan einduluk weer op die boerderij aan. Het werd tijd want hadden we nog wat langer rondgelopen, dan waren me tenen er langzamerhand al afgerot. We hoorden om 4 uur terug te zijn, dat werd uiteindelijk kwart voor 7. Nouja, het eten (wat ik grotendeels vor 50 man gekookt had, rest van kookploeg vond TV kijken belangrijker), was tenminste wel lekker. Was iets wat op chinees leek. Nasi met saus ofzo.

Die avond weer flink vol met alchohol gegoten, en we hadden de video van het klimmen de dag daarvoor bekeken en ons rot gelachen. Vooral om de apestreken van mij :slight_smile: Daarna op de slaapkamer ook nog goed (en lang) geamuseerd. Deze keer had die dikke coördinator mij te pakken. Ik mocht lekker in me boxershort buiten waar het 3° was gaan rondrennen. Heerlijk als je dan 20 mins later terugkomt en na 10 minuten in de slaapzak weer kleur in je gezicht krijgt:(. Die vuile kutcoordinator. ik had er bijna longontsteking aan overgehouden. Gelukkig had iemand nog een halfvolle fles Apfelkorn:p. Aangesterkt met een volle 2 en een half uur slaap, begonnen we aan de volgende dag…

En voor die dag, die ik morgen ga bespreken, stond er vlottenbouwen op het meer op het programma.

Stay tuned! het Spannende Jongesboek will b back 2morrow

Originally posted by Azrael
Weet je nog… Vroeger? Vertel mij wat! :stuck_out_tongue: Jij was toch niet oud? :slight_smile:

heheh…, idd! :wink: Ik beweer toch niet dat vroeger alles beter was dan nu?!? (dan ben je oud!)

Stay tuned! het Spannende Jongesboek will b back 2morrow

:stuck_out_tongue: fuck Pietje Bel…, Werkweek soap roelt…

Originally posted by Marsz-=FX

:stuck_out_tongue: fuck Pietje Bel…, Werkweek soap roelt…

Idd! :slight_smile:

Lijkt wel op het weekje van mij met school in Tsjechië
(Damn dat is ookal weer 1 1/2 jaar geleden…)
Greetz

fuck de tering, tik ik me dat hele verslag van donderdag neer, krijg ik een blauw scherm!!! I HATE THAT FUCKING MICROSOFT!

donderdagverslag moet dan maar tot morgen wachten, want nu ben ik te fuckin kwaad op die stront opnieuw in te tikken…GRRRRRR!

Hey, nu moeten we toch wel echt heel lang wachten op deze spannende vervolg serie. Ik maar wachten op het vervolg en iedere nieuwe dag vol goede moed gaan kijken als er wat is bijgekomen en dan zie ik nog steeds hetzelfde. Maar ik denk dat het wachten gaat beloond worden?? :smiley: