/me leeft ook nog

/me is er ook weer eens… (last post 08-04-2003 19:38, aldus mijn “profile”). Sinds gisteren weer in ons mooie landje… (wel koud hoor, ik ben nu overdag temperaturen gewend van rond de 40-45 graden…)

Op mijn stageplaats (“humanitaire stage” in een Afrikaans land) was helaas geen PC. Eens in de 2 weken ging ik naar een wat grotere stad met internetcafé (en enigszins betrouwbare telefoonlijnen), waar ik wel op het forum kon komen maar er niets kon posten :frowning: (Netscape 7.0 en WinXP). Om de één of andere reden werden de cookies van CDFreaks niet geaccepteerd…??? Hij stond wel ingesteld op “acceptez tous les cookies” (of zoiets), dus ik snap(te) er niets van…
Internet ging daar alleen wel idioot traag (33k6 modem), dus ik heb niet echt meer naar cdfreaks omgekeken (sorry!)

Weet iemand trouwens bij wat voor temperaturen computers er mee ophouden? Want bij dat internetcafé was geen airco, en sommige computers stonden gewoon buiten te draaien (zonder kast eromheen). Ze stonden weliswaar in de schaduw, maar overdag was het toch zeker 35-40 graden in de schaduw. En intensieve koeling is leuk en aardig, maar kouder dan de omgevingstemperatuur kan je het volgens mij niet maken met alleen een fan…

Welkom terug.

Bij welke temperatuur houden mensen op met funktioneren.
Zie India zo’n 50 graden dan smelten je vingers vast aan het toetsenbord. :cool:

Welkom terug en hopenlijk heb je geen enge ziekte mee terug genomen. :bigsmile:

Haha welkom terug… geweldig zo’n andere wereld, gaat helemaal alle vormen van fantasie te boven :bigsmile:

Originally posted by Leetje
Bij welke temperatuur houden mensen op met funktioneren.

Nou, men vertelde me dat het in de zomer rond een uur of twaalf 's middags tegen de 55 graden kan worden, op “goede” dagen zelfs 60! Ik kan me voorstellen dat je dan de hele dag in de koelkast wil gaan zitten…