Me is back

vbimport

Hi guyz, het is alweer een tijdje geleden. Maar hier ben ik terug. Zoals ze zeggen : onkruid vergaat niet ... Reden van mijn tijdelijke en onverwachte afwezigheid was klein accidentje.

Op een nacht reed ik naar huis, na eerst avondschool te hebben gevolgd en een paar vriendenbezoekjes, zo rond 1u15. Ik was redelijk vermoeid want ik had in het weekend hard gewerkt en amper geslapen. Op één van die mooie rechte en lange betonbanen in België ben ik in slaap gedonderd achter het stuur. Mijn automatische piloot was blijkbaar ook niet helderziend want die stuurde mij dan maar op een verkeerslicht met zo'n betonnen rand errond. Van de crash zel fweet ik niks, maar het moet een serieuse klap geweest zijn. De auto was total loss, had overal deuken en de motor was vanonder de motorkap gerukt. Na een koprol, is ie onderste boven blijven stilstaan met mij er nog in. Ik was bewusteloos toen de hulpdiensten er (heel snel) bij kwamen. Pas toen ze me plat legden kwam ik weer bij positieven. En het geeft dus echt wel een kick om zo wakker te worden. Die mannen met mij naar het ziekenhuis. Voor het opereren vond ik het nog nodig om een lift onder te kotsen. 's Anderendaags werd ik wakker met mijn 2 onderbenen in het gips. Zware verwondingen aan de onderbenen ten gevolge van het klem zitten tussen de pedalen. Dat alles is nu 9 weken geleden en nog steeds mag ik niet op mijn enkels steunen ...

Komende woensdag 19-12 gaan ze de laatste breuk recht zetten. Das dan nog ff 3 dagen in het hospitaal. Dan nog 2 weken gips en dan kan de echte revalidatie beginnen. Voordeel van dit accident is wel dat ik nu full time thuis ben en ook bijna full time online.

Alvast een vrolijk Kerstfeest en een prettig jaarwisseling

greetz

Welkom terug en ik hoop dat het volgend jaar een betere zal zijn voor je.

welkom terug en denk erom voortaan beter uitkijken :stuck_out_tongue:

Zo, dat is ook verschrikkelijk!

Fijn dat je nu weer in ons midden kan zijn!

En nog veel sterkte!

Gelukkig heb je het redelijk normaal overleefd , suc7 , vrolijke kerst en prettige jaarwisseling !

inderdaad onkruid vergaat niet! :stuck_out_tongue:

Originally posted by Sorcerer
inderdaad onkruid vergaat niet! :stuck_out_tongue:

er zijn er zat die het niet overleven of de rest van hun leven minder valide zijn

Je hebt geluk gehad dat je het hebt overleefd! Slapen achter het stuur is nooit zo verstandig…

Maarja, iig glad 2 c u back. Zowel voor jou als voor ons… ennuh zo blijkt maar weer dat CD Freaks forum voor veel mensen toch een addiction is…!

Kut voor je… :frowning: Laten we hopen dat je over een half jaartje kan zeggen “Eind goed, al goed”.

Vrolijke feestdagen iig! :slight_smile:

Yo vipken!

Das wel heel erg kut als je zo in slaap valt en als je dan wakker wordt het niet eens een droom is, wat is gebeurd… Suc6 met je benen en happy newyear en kerst, dat die maar WEL goed mogen verlopen.

Sarcastische opmerking tussendoor: Typen Belgen met hun benen? Ik gebruik gewoon vingers :S Mjah, misschien had je in het ziekenhuis geen pc en absoluut geen zin in internet (onvoorstelbaar:D)