Me dag ken nie meer stuk

vbimport

Allereerst: kben naar school geweest om men punten op te halen van de proefwerkwekk> Hier komem ze:

• Economue 1: 6,2 Mn allerallerselechteste vak/
  • Aardrijkskunde: 5,5
  • Natuurkunde: 7,2 (maar die gast heeft zich verteld: dus ongeweer + 0,2)
  • Wiskinde A: 8,3
  • Wiskunde B: 4,6
  • Engels: 10 (voor de woordenschat) + 7,7 voor de txt
  • Nederland liusterteots: 7.7

(DEZE PUNTEN WILLN ZEGGEN DAT IK voor 99,9% zeker BEN BEVORDERD NAAR 6 ATHENEUM)

Maar nauw heb ik gvd vakantie en daar ben ik toch echt wel aan toe. Wie me wil bezoeken: ik zit van begin juli tot begin augutstus op CLUB FARRET, Vias-Plage, in Frnakrijk. Visit www.farret.com ,do it.

Ik ben net naar de kroeg geweest en heb me daar half lam gezope,Neder;and-Frnakrijk gekeken, een meisje meegepikt, thuis op bed gelegd (etc).
En ik zit nu met een fles bier (brand 1/2 liter) achrter de computer te internteten. En ik gloof dat ik niet meer recht kan typen,.hoewel ik m’n best deo. Maar wat wil je nog meer; Nederland wint met 3-2 van Frankrijk, m’n uoders zijn naar bed en ik zit op internet met een vet stukkje trance op de blasters. NEDER:AND KAMPIOEN (denk ik).
Godverdikkeme (a la Big Brodder Ruud) hebbe die Spanjojen toch noch ,met 4-3 gewonne (alfonso), ik daht dat de pappa van John ann t liege was. Maar het wort tijd dah k na bed ga, want zoveel bier (12 glaaze inne kroeg en thius nmeegeholpen 5liter vaatje Warstiener op te maken en krat 1/2 liters Brand) op 5 uur (200:00 - 1:00) is niet goed voor me. Ik zal dus morgen niet voor 13:00 uur online zijn (uitslape weetjewel).
Btw: Laura (see ya tomoorrow,i hope)

Na die zuippartij van jou, zal 't meisje wel een saaie avond gehad hebben.
Ze was zeker moe, dat ze nog op jouw bed ging liggen.

hahaha
had jij er liever naast willen liggen misha?

bedoel je naast het meisje rng,
kom je dan ook?

is dit een uitnodiging?..triooootje

En wat had je voor nederlands flappie??? Toch geen voldoende zo te zien. (Die hele eerste alinea zit vol mee fouten)

alsnog gezakt!

eerste alinea???

Jij kan nog niet zo goed lezen en tellen he DJROLO !!

Och, volgende week mag jij ook aan je hertentamens beginnen hoor !!

Ik ben blij dat ik al een jaar of 7 niet meer op school zit, bah bah.

SCHOOL SUCKS

Ook zonder goede opleiding kun je heel ver komen!!!( maar is makkelijker met, dus maak het maar af )

[This message has been edited by Rage (edited 22 June 2000).]

Close deze topic maar, want ik ben alweer een tijdje nuchter. (Het kan dat deze topic weer op zondagavond/maandagmorgen weer opduikt als ik weer te veel zuip.)

En speciaal voor DJROLO: voor Nederlands had ik een 7.7 (zie alinea 1) en krijg ik een 7 op mijn rapport (poezie-analyse (dat zijn gedichten) ben ik niet zo goed in). Trouwens de eerste alinea bestaat uit een enumeratie.

Grtz, a sober Flappie.