McVeigh

vbimport

weet iemand waar ik het filmpje van hem kan downloaden toen die geexecuteerd werd?? want het was toch te volgen via internet??

ben ook benieuwd!!!

Volgens mij werd op de mainpage mede gedeeld, dat het hackers juist niet gelukt was (uit eerbetoon?) om het gesloten circuit binnen te dringen ofzo… correct me if I’m wrong

www.rotten.com.

Hier kun je zien dat hij van de elektrische stoel af wordt gehaald.
kan niet tegen die wansmakelijke toestanden

of is dit zijn broer ???

Gatverdamme, Rotten.com is de ziekelijkste site op het Inet. En als die ziekelijkheid ook nog overwaaid hiernaartoe, dan zie je Mattel niet:(. Mattel, moderate dat plaatje verdomme!

Er is geen filmpje van de excecutie op het net er zijn zo ook heel wat mensen in getuint op een irc kanaal door een .exe teklikken die ze live zou doorverbinden om de excecutie live tekunnen volgen en zagen niks en hadden wel een sub7 variant trojan in hun pc.

Zover ze weten is het signaal niet onderschept maar zoals we wel vaker zien niks is 100% zeker en zoals ook in het artikel staat wat ik op de nieuws site hebt geposted als het gebeurd is moet 1st nog de encryptie nog gebroken worden dat kan maanden of zelfs jaren duren…

check de nieuws post Hier