Maya illustrator nieuwe pc

vbimport

hey allemaal!
ik ben nieuw op dit forum, ben al een hele tijd bezig met berichten van jullie te lezen om enigzins ingeburgerd te raken in het computerwereldje :slight_smile:
Dit vooral omdat ik toe ben aan een nieuwe pc. Ik zit de hele dag achter de computer maar weet er maar weinig vanaf, vandaar dat ik jullie hulp vraag! Ik wil graag een nieuwe snelle computer kopen waarop ik de programma’s maya photoshop illustrator indesign autocad en sketchup kan draaien. Ik hoop dat jullie me wat tips kunnen geven!
alvast bedankt!

[quote=ppp12345;2059894]… Ik wil graag een nieuwe snelle computer kopen waarop ik de programma’s maya photoshop illustrator indesign autocad en sketchup kan draaien. Ik hoop dat jullie me wat tips kunnen geven!
alvast bedankt![/quote]

lees even wat er bij mijn onderschrift staat. Dat is mijn pc’tje. Ik kan zeggen dat hij vrijwel alles draait wat jij daar noemt. Eventueel tegelijk… Maar het kan zeker nog sneller ( lees ook: duurder ).

grtz Dúnedain

ik heb behoorlijk gespaard dus kan me wel wat veroorloven en ik wil wel een aantal jaar met deze computer werken, weet iemand iets dat sneller is dan dezel?

ik heb veel gespaard dus ik kan me wel wat veroorloven en ik wil zeker een aantal jaar met mn nieuwe computer aan de slag! weet iemand iets dat nog sneller gaat? of is een mac beter voor deze progrmma’s? (en dan autocad op mn oude laptopje draaien :P)