Maya 4 & GeForce 2 GTS

vbimport

Ik heb net Maya 4 gedownload en het eerste wat ik checkte was de README. Daar stond het volgende in:

nVidia GeForce256, GeForce2, GeForce3 series

There are many cards based on GeForce256, GeForce2 and GeForce3 chipsets. nVidia and Alias|Wavefront do not recommend these cards for use with Maya 4.0 as you may experience various refresh, display and stability problems and inadequate performance.

Moet ik me hier wat van aantrekken met mijn ASUS V7700 DeLuxe(GeForce 2 GTS 32 Mb)? Ze adviseren het volgende:

We suggest you choose from nVidia's workstation cards instead, such as the Quadro DCC or the Quadro 2 family (Pro, MXR, EX) which are much better suited to highend 3D packages such as Maya.
Da's nou jammer, want ik wilde net een duik nemen in de wereld die 3D heet .

Ik heb ook al sites gezien met uitleg hoe je een GeForce ombouwt naar een Quadro, maar in dat avontuur heb ik weinig tot geen zin (zie Geforce2 > Quadro2 HowTo of Essentials of GeForce/GeForce2 to Quadro/Quadro2 Modification (Second Edition))

[edit]
Eigenlijk zou dit ook wel in het Hardware forum passen... Nou ja, hier staat-ie toch ook mooi?
[/edit]

Heb ook welis met Maya gespeeld (meer nie hoor! ;)) met m’n GF2mx en geen errors ondervonden.

Ik zou zeggen probeer het eens uit! :stuck_out_tongue: