Maxima - Je was een beetje dom

vbimport

Wie weet waar ik dat zinnetje van Maxima kan downloaden. Ik vind het namelijk nogal geestig en zou dat zinnetje wel eens willen hebben. Dus als iemand hem heeft kan die hem dan even aan mij doorpassen.

Alvast hartelijk bedankt :cool: :stuck_out_tongue:

jah, fantastische uitspraak was dat.Als iemand weet waar je dat kan downloaden zou ik het ook graag willen weten.

mzzl

welk zinnetje?

ik wil het ook wel hebben:)

Zoen eens op Maxima op de bekendere bestandsuitwisseldiensten :slight_smile: zoals Napster, WinMX, LimeWire, KaZaa etc etc :confused:
En anders geeft het zich nog altijd www.google.com :slight_smile:

Originally posted by Dee-ehn
Zoen eens op Maxima

Krijg je dan de BVD niet op je nek ???

Originally posted by iammadaboutwarez
[B]

Krijg je dan de BVD niet op je nek ??? [/B]

Waarom zou je?? Je mag toch wel op de naam Maxima zoeken, zolang je haar maar niet openbaar beledigd is er nix aan de hand…

Originally posted by Dee-ehn
[B]

Waarom zou je?? Je mag toch wel op de naam Maxima zoeken, zolang je haar maar niet openbaar beledigd is er nix aan de hand… [/B]

zoeKen ja…maar je had het over zoeNen… :wink:

Volgens mij staat ie hier zeker op :):):slight_smile:

http://www.maximazorreguieta.tv/
Het zijn alle tv fragmenten dus een kwestie van even het juiste stukje er tussenuit rippen
(wel realplayer nodig)

Ik ben nu die realplayer aan het downloaden en dan zal ik straks wel dat interview gaan downloaden. Met welk programma kan ik goed audio in stukken knippen dan?

Cooledit / wave lab/ …

Je was me voor Mattel :):slight_smile:

Originally posted by iammadaboutwarez
[B]

zoeKen ja…maar je had het over zoeNen… :wink:

[/B]

euh ja ik zie het nu… leuke tiepfout :slight_smile:

uit de titel van deze topic blijkt dat het inburgeringproces van maxima in de Nederlandse samenleving vlot verloopt.