Max payne probleem

vbimport

heb hem gedownll op cdeetje gebrand en probleemloos geinstalleerd. Als ik hem probeer op te starten krijg ik een fout boodschap. wie weet wat te doen moet ik een patch laden of heb ik gewoon een klote versie

wat voor “fout boodschap” krijg je dan precies, blijft het icoontje “hangen” of word je beeld mooi blauw behangen met witte letters?

in Win ME:
Maxpayne heeft een fout veroorzaakt in
~DF394B.TMP
Maxpayne wordt nu afgesloten.

in win 2000:
Krijg ik dat er een foutenlogboek wordt aangemaakt maar ik weet niet hoe ik dit moet bekijken of waar dit te vinden is.
hierna wordt maxpayne gewoon afgesloten en kan ik verder werken.

Dus ik kan gewoon verder werken nadat de fout zich heeft voorgedaan. Dus aan het OS zal het niet liggen tenzy Maxpayne niet op een nederlandstalig OS kan gedraaid worden (lijkt me sterk)

delete eens uw temp-dir(s) en sluit alle win-appz af ( buite explorer :wink: … duh )

probeer opnieuw en zeg is of het marcheert …

ik denk dat je um goed gebrand heb, alleen dat je recorder de beveiliging niet goed heeft “meegekopieerd”

kijk ffies hier je kunt daar vast wel een crackje vinden om het spelletje alsnog te kunnen spelen.

heb em van ftp site en die jongens weten wat ze doen men plex heeft die prima gebrand dus daar geen commentaar over. anders zou de setup wel probs geven. Heb men temp gedelete nog steeds zelfde prob zal hem opnieuw downll van een andere ftp.
Bedankt voor de reacties

Originally posted by RaSta
heb em van ftp site en die jongens weten wat ze doen men plex heeft die prima gebrand dus daar geen commentaar over. anders zou de setup wel probs geven. Heb men temp gedelete nog steeds zelfde prob zal hem opnieuw downll van een andere ftp.
Bedankt voor de reacties

Ik weet van welke ftp je hem gehaald hebt en ik moet zeggen hij is OK.

het probleem is dat het spel beveiligd is met safedisk2 en die kan je enkel branden als je een plex 24/10/40 hebt of een andere safedisk2 brander.

bij mij ging het ook niet met mijn plex 12/10/32s, maar het ging wel perfect met mijn Acer 1208 die wel safedisk2 aankan.

anders ben je verplicht om een crack te gebruiken.

snowie heeft gelijk. Die image is wel goed an kan wel gebrand worden door jouw Plextor 12x (en ook geïnstalleerd worden) maar als je het spel gaat spelen gaat deze kijken of op de CD ‘zwakke’ SafeDisc 2 sectoren aanwezig zijn. En deze zijn er niet als je met de Plextor heeft gebrand en dus geeft het spel een error.

Een oplossing is hier al genoemd: gebruik de crack van GameCopyWorld. Een andere oplossing is misschien BetaBlocker:

[ol][li]Download BetaBlocker
[/li][li]Start deze en sleep de CloneCD imega naar het BB scherm
[/li][li]Druk op Scan Sectors en wacht even
[/li][li]Druk op Patch Sectors
[/li][li]Image is nu aangepast en kun je branden met CloneCD
[/li][li]Als het goed heeft gewerkt heb je geen crack meer nodig nu.[/ol]Maar BB werkt nog niet met alle spellen (wel met Max Payne geloof ik). Voor meer info en de BB download kun je op mijn site terecht. Het gebruik van BB wordt verder uitgelegd onder Kopieer Tools, SafeDisc 1&2.
[/li]
Voor meer SafeDisc 2 informatie kun je dit artikel lezen.

Thx
alleen klote dat ik de image al verwijderd had van men systeem.
ma ja zal voorlopig met de crack spelen (sucks big time)
gamefreak als je wat hulp nodig hebt met je site terug op te starten laat maar iets weten (pm)
Snowie thx dude weet ik zeker dat ie goed is