Max payne probleem

vbimport

Ok....

Ik kan max payne gewoon opstarten. zodra ik ga spelen (tutorial of new game) crasht ie als een gek na een paar seconden (blauwscherm met allemaal foutmeldingen) en heel vaak reboot ie ook gewoon uitzichzelf.
Nu heb ik voor dat ik mijn computer geformateerd heb dit spel gespeeld en erna, maar hij crasht nog steeds. Ik heb een pent.3 800 met gforce 256 32 mb en 128 mb geheugen. Mijn os is win 98. Ik heb al geprobeerd verschillende drivers te installeren en ook op verschillende resoluties gespeeld. Niks helpt.....
Weet iemand wat er aan de hand is of heeft iemand dezelfde problemen??? Please let me know, ik wil zoooo graag spelen....

Misschien is de kopie gewoonweg niet goed ofzo :confused: Als die bij anderen wel werkt maak dan ook effe kopie voor mij please.

Misschien een hardware conflict. Probeer een andere windows. Dat lijkt me de enigste mogelijke oplossing :slight_smile:

misschien een fake release ?

wee niet welke je hebt, maar er doet zich een fake release voor op 't internet

Sja ik heb er ook al een crack voor gedownd…heb em nog niet gespeeld…moet em 2nite Clonecden, maar heb er ook al aparte crack voor gezien en dus ook maar meteen gegrabd…misschien dat ie dat probleem fixxed…want het lijkt me niet dat het voor de cd-check is aangezien ze die meestal wel meteen weghalen in een ISOotje… :stuck_out_tongue:

Originally posted by Mattel007
[B]misschien een fake release ?

wee niet welke je hebt, maar er doet zich een fake release voor op 't internet [/B]

dan hoop ik niet dat ik em heb, want hij heeft ook wel een beetje een vreemde grootte…847MB geloof ik dat ie is…zometeen maar ff Clonecd-en…maakt de versie van Clonecd trouwens uit tegenwoordig?

Originally posted by -=HeadLesS=-
…maakt de versie van Clonecd trouwens uit tegenwoordig?

Als zoiets al zou bestaan bij CCD dan zou het natuurlijk heus wel downwards compatible zijn dus dat je met een hogere versie een lagere zou kunnen bakken!
Dus zorg gewoon dat je de nieuwste versie gebruikt moet het goed komen! :stuck_out_tongue:

Originally posted by -=HeadLesS=-
[B]

dan hoop ik niet dat ik em heb, want hij heeft ook wel een beetje een vreemde grootte…847MB geloof ik dat ie is…zometeen maar ff Clonecd-en…maakt de versie van Clonecd trouwens uit tegenwoordig? [/B]

je hebt de juiste versie, als je hem brand met clonecd is tie 79min en nog een paar seconden.

Het spel werkt perfect (ik heb het gebrand met een Acer 12/8/32 op 4speed)

Ik had de CloneCD versie gebrand, maar deze starte niet op, moest de crack gebruiken. Voor degene die die crack moeten hebben, PM me

max mayne is safedisk²
dat wil zeggen dat je de image met een writer moet branden die safedisk² kan

daarom heb ik mijn acer gebruikt en niet mijn plextor en ook daarom heb ik maar op 4x speed gebrand

hmmmmz ik heb net Max Payne gefikd met men Lite-on 12x10x40 writertje, alles ging goed, maar bij install blijft ie hangen op 72% en geeft ie een CRC-error…

Mijn versie bestaat uit 3 files…

-ccd
-img
-sub

Die sub is 34 MB…hoe moet ik die er precies mee verwerken zeg maar?..

heb net V3.0.5.1. installed en dit keer met RAW SAO + SUB (gok dat ie daarmee die subfile meeneemt:rolleyes: ) :slight_smile:

en nou maar afw8en

DAMN…geeft meteen melding dat het foute boel is met de image…ligt denk ik aan de writer alhoewel ie wel aangeeft dat ie het ondersteund…hmmm misschien maar ff met me plex 8x20 proberen…

headless je moet gewoon net als cdrwin zoeken waar je image staat en dan ziet ie m vanzelf…clone pakt vanzelf de subchannel mee!en je moet raw dao branden niet sao !!!
dan moet je schrijver nog safedisk2 ondersteunen en anders alsnog de crack gebruiken …
ik heb allebei de versies:met crack(dino) en de clone(kossu)
en ze werken allebei perfect…

ok dankje esdee…ik geloof dat ie gelukt is…heb em met men Plex 8x20 gefikd en hijs nu installed…ff testen of ik die crack nodig heb…will post later… :slight_smile:

ben de movies aant kijken…no crack nodig…beter! Thx anyways.
ga offline…mzzlz… :stuck_out_tongue:

Ik heb de clone cd versie en die heb ik gewoon op 12 speed met mijn plextor gebrand. Verder heb ik ook geen crack gebruikt.

CCD sux :wink: gebruik gewoon de DiNoISO versie die is gewoon met CDR win

btw 'k heb Max Payne al uitgespeeld :smiley:

Het is ook geen moeilijk spel :slight_smile:

inderdaad, de AI vind ik wel een beetje tegenvallend

ik ook :stuck_out_tongue:

Originally posted by The Amazing Duke
[B]

ik ook :stuck_out_tongue: [/B]

hoe moet je dan in chapter 2 voorbij die automatische brug? daar waar je de sniper rifle kan halen? bij mij staat ie open ( _/~~_ )
ipv dicht ( ____ )

ik zit echt muurvast.