Max Payne prob

vbimport

part 1 in het hotel .

Ik heb op de derde verdieping iedereen gemold maar ik geraak niet verder er is daar een “teras” die naar een andere kamer lijdt met een man die dood is een deur die niet wil openen enz. ik zit maw vast en weet niet hoe ik verder moet ( waarschijnlijk naar beneden maar ik vind geen trap , werkende lift of whatever )

help plz

Voor iedereen die er niet uit komt op deze Site staat de complete walktrought voor Max Payne.

hmm die walktrouh is wel handig voor wanneer ik het spel ga kopen :), want ik ben er zeker van dat ik vast kom te zitten :frowning:

tis een redelijk simpel spel, ben nergens vast komen te zitten.

maar die plaats waar MaFd0n zit herinner ik me niet zo goed meer :frowning:

ik ken niet heel het spel vanbuiten nl. :stuck_out_tongue:

Dude zoek ff naar walktrough of trainer of zo!

Als je via yahoo zoekt staan er zat walktrough;s

walktroughs zijn niet zo leuk, evenals cheaten.

wat je op de 3e verdieping moet doen is ik geloof 1 of andere kamer vinden. 313 geloof ik. Het beste is om gewoon alles te doorzoeken.
Maar waarschijnlijk ben je er al door gekomen.

*Ikzelf zit nu ook in de penarie. In een restaurant ontploft inene alles. alles in lichterlaaie. en nergens een brandslang te ontdekken.:frowning:

Als het op die verdieping met dat WOLKENKRABBER beeld is :

Achter bij de balie zit een schakelaar als je die aanzet gaat de deur tussen de twee gordijnen even open , dus je moet wel snel zijn.

Ben met het spel gestopt , teveel van het zelfde …

Originally posted by Totibbs
*Ikzelf zit nu ook in de penarie. In een restaurant ontploft inene alles. alles in lichterlaaie. en nergens een brandslang te ontdekken.:frowning:

blijven lopen is de boodschap :slight_smile:

in het begin moet je direct lopen naar de bar en achter de bar is er een deurtje, maar dan moet je dus nog een stuk of 10 kamers doorlopen die een voor een in brand schieten :stuck_out_tongue:

wel heel cool level vind ik (van effecten, lekker spectaculair :)), maar wel wat moeilijk :wink:

dat vond ik het plezantste level, alles ontploft achter, je in loopt in de fik te staan, je moet gebruik maken van koprol naar rechts etc om de missie in suc6 te beeindigen :slight_smile:

Originally posted by Mattel007
dat vond ik het plezantste level, alles ontploft achter, je in loopt in de fik te staan, je moet gebruik maken van koprol naar rechts etc om de missie in suc6 te beeindigen :slight_smile:

welke chapter is dat man? level 1 nog steeds ofnie?

sorry Headless, ik heb de aandacht gejat :wink:

valt best mee die 10 kamers. In de laatste kamer is er een kast die omvalt. Dan moet je erover heen en zie je een heel klein deurtje. die heb ik dus steeds gemist.

of er onder door :wink:

klinkt grappig allemaal…denk dat ik toch maar weer ff ga spelen! :slight_smile:

heb gister ook ff de bonus-cd gedownd…geloof dat daar Duke3D full met alle add-ons opstaat, maar weet iemand of daar ook nog iets van MP opstaat?

highres filmpjes van Max Payne & Duke Nukem Forever :smiley:

Originally posted by Mattel007
highres filmpjes van Max Payne & Duke Nukem Forever :smiley:

ow nice nice!..

Ik vind het een leuk maar wel simpel spel wel variatie van soorten levels zelf vind ik die dromen saai of irri 1 van de 2 ook het laatste level is leuk dat je die kabels moet doorschieten en dan de mast om. En de Matrix(slow-motion effecten) doen het hem alleen jammer dat het spel zo kort is nou je wachten maar op deel 2 dan :stuck_out_tongue:

Originally posted by Wappy®
Ik vind het een leuk maar wel simpel spel wel variatie van soorten levels zelf vind ik die dromen saai of irri 1 van de 2 ook het laatste level is leuk dat je die kabels moet doorschieten en dan de mast om. En de Matrix(slow-motion effecten) doen het hem alleen jammer dat het spel zo kort is nou je wachten maar op deel 2 dan :stuck_out_tongue:

zal denk wel ff gaan duren…aangezien der op deze game ook wel een dik jaar is gew8!..trouwes nog wel langer geloof ik :eek:

Heb hem uitgespeeld, dus als iemand ergens niet uitkomt gil je maar :slight_smile:

dat ze er maar een mulitplay inbouwen, in een eerst komend big update of zo
dan ownt ie pas :stuck_out_tongue: