Max. download (per maand) van chello?

vbimport

Hoeveel kun je max. bij chello per maand downen. does any1 know ???

Dit staat toch wel op de homepage van chello??

Nope er saat:
Fair Use Policy -> wil zoiets zeggen als zoveel als we er maar geen last van hebben!

Mijn vraag (nu anders geformuleerd):
Wanneer hebben ze er last van ??? ;o)
1gig 10gig ???

Nooit!

geen probleem.

fair use policy = we hebben er geen last mee

volgens mij is Ruff-Next_Gangsta mede directeur bij chello want hij weet elke keer als het over chello gaat heel resolute antwoorden.

Volgens mij heeft ie het zelf en heeft al lang de grenzen van het toelaatbare geprobeerd

Ik heb zelf ook nog geen problemen van Chello gehad (alleen met de verbinding af en toe).

Da_Taxman

Portje Portje dit is toch een serieus forum ?

dus resolute antwoorden gewenst!

enne ik veroorzaak toch echt wel wat data verkeer jah.

vanaf ng’s downloaden. Binnen chello (inclusief alles wat op de proxy server wordt opgeslagen) tellen naar ik weet niet mee. Ik denk dat je kan downloaden zoveel je maar kunt. En uploaden gaat zowieso niet zo snel. Wat iemand me verteld is iets van 30 Gigabyte per maand. Wat erg moeilijk is om te halen. Tenzij je een FTP-server draait die 24 uur per dag draait en continu de capaciteit benut zou je misschien last kunnen krijgen. Maar als je alleen maar download denk ik niet dat je last zult krijgen.

Ik had eens een keer op Tweakers.net gelezen, dat iemand een brief kreeg omdat hij in een maand 35 Gig. had gedownload. Dus tot 35 Gig. zit je wel veilig. Maar ik snap niet hoe iemand zoveel kan downloaden. Dat is over een Gig. elke dag.

Nou volgens Telekabel die door chello wordt overgenomen staat dat chello je bandbreedte verkleint als te veel verkeer genereert in een bepaalde tijd. (?) dus wel over een hele maand bv 30 Gb maar niet binnen 2 dagen 5GB?
Weet iemand hier meer over te vertellen?
oja link van de Telekabel FAQ. http://eon.za.net/FAQ.html