Matrox G-400. Composite ==> Antenne plug

vbimport

Wie weet hoe ik het beeld van mijn Matrox G-400 Dualhead kan omswitchen tot een antenne plug?? Ik heb nu Composite ==> Scart!! Wie een van deze manieren weet op te lossen mail me even!! Alvast bedankt en natuurlijk stel ik voor de goede tip wel wat tegenover.

Scart ==> Antenne Plug
Composite ==> Antenne Plug
SVHS ==> Antenne Plug

Wie weet hoe ik van het een naar het ander kom en toch goed beeld heb???

Mijn Mailadres is A.Bijnen@MyCom.nl

weet je wat het probleem is scart is digitaal en antene is analoog!!!

Met een rf-modulator (te koop bij bv www.Conrad.nl)) kan je composite video omzetten in een signaal wat op de antenne van een televisie is te ontvangen.

SCART is meestal overigens alleen composite video, een volledig bedrade SCART kabel is dik en vereist dat aan beide kanten een apparaat zit met volledige RGB in/uitgang.
Raadpleeg de handleiding maar van de apparatuur.
De G400 dualhead levert bij mij goedwerkend composite en SVHS. Als je de composite via een rf modulator naar een tv stuurt is de haalbare resolutie vrij laag (lees 320x400), het omztten gaat behoorlijk wat kwaliteit kosten, en dat is bij composite al niet zo hoog.Wel eens met een hobby computer van 10 jaar geleden op de antenne ingang van een tv gespeeld? Dan weet je wat ik bedoel.

Bij SVHS is het al een stuk aangenamer, de kabel mag best een aardige lengte krijgen. Maar natuurlijk is een tv met svhs in nodig.