Matroos geëlektrocuteerd door PlayStation

AMSTERDAM - Een Australische matroos is geëlektrocuteerd tijdens het spelen met een Sony Playstation. Het ongeluk deed zich voor toen een golf water op de boot en de gameconsole terechtkwam. Dit meldt The Register.

De 19-jarige Richard Wells zat in de cabine aan een metalen tafel toen een grote golf zich door het raam van de stuurhut boorde. Drie andere matrozen liepen brandwonden op toen zij Wells probeerden te redden.

Originele link

===
Don’t underestimate the power of Playstation ! (S.A.P.S.) :stuck_out_tongue:
E A Sports … it’s in the game :slight_smile:

DO NOT UNDERESTEMATE THE POWER OF THE PLAYSTATION!!!

Als ze zeggen dat je gaat zwemmen met Lara Croft, dan is het wel de bedoeling dat je eerst de stekker uit het stopcontact haalt! :wink:

(die van RDJ was beter :wink: )

Originally posted by Da_Taxman
[B]Als ze zeggen dat je gaat zwemmen met Lara Croft, dan is het wel de bedoeling dat je eerst de stekker uit het stopcontact haalt! :wink:

(die van RDJ was beter :wink: ) [/B]

ik was eerst :slight_smile:

waarom zijn playstations ook niet waterdicht ?
Ik verveel me als ik in bad zit