MatLab gezocht

vbimport

Ik ben heel erg haastig op zoek naar het programmatje Matlab. Heeft iemand dit toevallig voor me thuisliggen?

Zoja, mail maar naar dn_dn_dn@hotmail.com

thanx!

anybody?

welke versie

Euh ja het liefst de nieuwste (geloof 6) maar met elke andere willekeurige versie ben ik ook al happy :slight_smile:

Zit wel een dongle bij dat pakket! Heb je de crack dan al? Wij hebben hier de originele versie.

Originally posted by King Dingeling
Zit wel een dongle bij dat pakket! Heb je de crack dan al? Wij hebben hier de originele versie.

Dit staan op www.cracks.am

(Kom ik op het werk niet meer op , blijkbaar vonden ze teveel rare plaatjes , ze snappen ook niks)

ik heb als het goed is nog wel ergens een rip staan van matlab 5 mocht je die kunnen gebruiken

MatLab 6 oftewel R12 is de laatste.

Hmmmz een dongle crack zal wel te vinden zijn… dussuh welke versie dan ook, laat maar komen :smiley:

Volgens mij is dat programma via www.slim.nl ook te krijgen.
Het kost een schijntje als je als student aan een universiteit (of hoge school) ingeschreven staat volgens mij…

Op de KUB waren veel programma’s waar je 1,50 administratiekosten voor betaalde en zelf voor diskettes moest zorgen. Daarna hele CD-ROMs voor een paar tientjes…maar ja, dat is legaal natuurlijk en dat wil je niet :wink:

Originally posted by Da_Taxman
[B]Volgens mij is dat programma via www.slim.nl ook te krijgen.
Het kost een schijntje als je als student aan een universiteit (of hoge school) ingeschreven staat volgens mij…

Op de KUB waren veel programma’s waar je 1,50 administratiekosten voor betaalde en zelf voor diskettes moest zorgen. Daarna hele CD-ROMs voor een paar tientjes…maar ja, dat is legaal natuurlijk en dat wil je niet :wink: [/B]

Hmmm ff die site gesjekt, maar wat ik nodig heb, hebben ze helaas niet.

En over dat legale… ach ik wil best die software legaal hebben, alhoewel ik geen 75 piek ga betalen voor een stukje (oude)software die ik maar een paar keer zal gebruiken en daarna nooit meer…