Massive & Shockers komen eraan!

vbimport

Voor de (hard)trance liefhebbers onder ons:

Deze feesten komen eraan! Massive is op 29april in Beursgebouw Eindhoven (nie bij Tax thuis dus! :stuck_out_tongue: ) & Shockers is op 5 mei in de Rai, A’dam!!
Ikke ben op beide van de partij!! Toevallig nog meer mensen die daar heen gaan?!

Damn ik zelf niet!!! :frowning: ( nog ff w8 ben nog niet oud genoeg :wink: )

Ken er wel een paar die gaan…

Greetz

Jammer joh, mayB next time! :wink:

Shockers…here we go again! :smiley:

Originally posted by Euphoria
Shockers…here we go again! :smiley:

Ga je ook dan?! :confused:

Neu ik kan niet gaan. Moet zeer hard leren voor mn exmanens, maar ga het wel luisteren op den radio. Volgens mij werd Massive toch ‘gebroadcast’ door 538?

Zal best ja! Anders misschien wel SlamFM!

Qontact Rulez lekker toch meer :smiley:

http://www.qontact.nl

29ste Aprillozzzzzz :smiley:

voor de mensen die het nog niet kunnen vinden…

http://www.qontact.nl/events/qontact/main.html

In elk geval al een stuk minder gezellig omdat ik dus in Eindhoven ben die night! :wink:

Heb net ff op de site gekeken Headless, en moet toch ff toegeven dat er wel een paar relaxte DJ’s aanwezig zijn!
Jij zal wel denken aan Jean ofzo, maar je moet zekerste weten bij Seb Fontaine & Judge Jules aanwezig zijn!!! Die roeleren vet man! :wink:

site is ook wel nice!!!

Originally posted by Wookie
[B]Heb net ff op de site gekeken Headless, en moet toch ff toegeven dat er wel een paar relaxte DJ’s aanwezig zijn!
Jij zal wel denken aan Jean ofzo, maar je moet zekerste weten bij Seb Fontaine & Judge Jules aanwezig zijn!!! Die roeleren vet man! :wink:

site is ook wel nice!!! [/B]

Tha Judge Roels zekerzzzzz ja :smiley:
Die Seb doet het ook aardig…enne Tiesto zekerzzz!!! :slight_smile:

Als jij dan weer daarna aan het werk gaat moet je maar ff gaan searchen naar die LiveSets van deze 3 feesies man!
Toch zo binnen met die T1 van jullie! :wink:

T1 poep ik op…weet niet wat je trekt met een T1, maar ik weet wel dat ik heel wat meer MEGS/sec binnehaal :smiley:

enne uiteraard down ik alles meteen ja :slight_smile:

alleen voordat het weer op cd staat heh! :wink: naja dat gaat goed komen als me brand-server der vanavond helemaal voor klaar is :smiley:

Ok dan gozer! Eindelijk eens berichten! Dus je wilt zeggen dat ik voortaan die cds sneller krijg?! Kan me oren bijna nie geloven! Maar ik heb er vertrouwen in! :wink:
Komt die gast 2night configgen?!

Hey Wook…Server is up and running…en heb 5 mins geleden ook nog ff een Lite-on 12xweetikveelallemaal Writer besteld…dus die hang ik er donderdag ook nog ff bij…maar das dan voor de volgende keer want donderdag zal ik je cds meenemen hoor :wink:

Weet iemand toevallig of er dit jaar weer een BeachPower gehouden wordt in het MECC In Maastricht?
Kben daar 2 jaar terug met Xian naartoe geweest en dat was gewoon 1 vet feest… :slight_smile:

nee

Originally posted by -=HeadLesS=-
nee

Nee, je weet het niet…
of nee, het is er niet!?

:stuck_out_tongue: