Mannen zijn smorgens het meest potent maar hoe zit het met de vrouwen?

vbimport

zal wel stom overkomen maar had ff discussie met mijn vriendin hierover. Wij hebben ooit ergens gelezen of een programma gezien waar werd beweerd dat mannen sochtens het meest potent(lees gewillig :D)zijn.

nou is dit in mijn geval dus wel waar(ben altijd heel potent :slight_smile: )

Maar hoe zit het met de vrouwen, bij mijn vriendin hoef ik dus echt niet door de weeks sochtens aan te komen met:he poeppie zullen we ff :wink:

vandaar deze pol.

Mijne is er gek genoeg voor :slight_smile:

LoL leuke topic :slight_smile:
maar mijn vriendin maakt het tijdstip niet zoveel uit die heeft altijd wel zin :slight_smile: LOL

Hmm… DN & Xian, jullie hebben dus vast hetzelfde als ik gevote?! :wink:

hebben jullie allemaal de zelfde vriendin ofzo? :wink:

Gezien het tijdstip waarop je dit gepost hebt had deze avond ook niet veel zin :slight_smile:

Originally posted by Murphy23x
hebben jullie allemaal de zelfde vriendin ofzo? :wink:

Ik weet zeker dat Xian’s girl mijn girl niet is (en omgekeerd) en ik weet ook zeker dat Wookie’s girl mijn girl niet is (en omgekeerd) en ik neem ook aan dat Xian’s girl Wookie’s girl niet is (en omgekeerd)… snappen jullie het nog? :smiley:

Originally posted by Dee-ehn
[B]

Ik weet zeker dat Xian’s girl mijn girl niet is (en omgekeerd) en ik weet ook zeker dat Wookie’s girl mijn girl niet is (en omgekeerd) en ik neem ook aan dat Xian’s girl Wookie’s girl niet is (en omgekeerd)… snappen jullie het nog? :smiley: [/B]

Snap je het zelf nog :stuck_out_tongue:

[B]

Ik weet zeker dat Xian’s girl mijn girl niet is (en omgekeerd) en ik weet ook zeker dat Wookie’s girl mijn girl niet is (en omgekeerd) en ik neem ook aan dat Xian’s girl Wookie’s girl niet is (en omgekeerd)… snappen jullie het nog? :smiley: [/B]

Aangezien jij mij nog nooit met me girl hebt gezien is het theoretisch mogelijk dat mijn girl òf dezelfde girl is als jouw girl òf dezelfde girl is als Xian’s girl. Maar dat zou betekenen dat jou girl òf Xian’s girl vreemd gaat met mij, of dat Xian’s girl vreemd gaat met Xian of jouw girl vreemd gaat met jou, omdat het dan eigenlijk mijn girl zou zijn!

:confused: Haha!

Originally posted by Wookie
[B]
Aangezien jij mij nog nooit met me girl hebt gezien is het theoretisch mogelijk dat mijn girl òf dezelfde girl is als jouw girl òf dezelfde girl is als Xian’s girl. Maar dat zou betekenen dat jou girl òf Xian’s girl vreemd gaat met mij, of dat Xian’s girl vreemd gaat met Xian of jouw girl vreemd gaat met jou, omdat het dan eigenlijk mijn girl zou zijn!

:confused: Haha! [/B]

LOL :smiley:

Giegel! :eek:

[B]

ja :slight_smile:
Maar die laatste zin, als je dat aanneemt, hoeft dat niet zo te zijn.
Want als je jouw meisje A noemt. Heeft Xian iig geen A. Dat wist je. Hij zou dus B kunnen hebben.
Je wist ook zeker dat Wookie’s girl niet A is. Dus zou ook B kunnen zijn.
Nu moet je aan Xian of Wookie vragen of zij weten dat ze niet elkander zijn girl hebben. Dan hebben jullie allemaal een andere Girl. Een voorbeeldje zou kunnen zijn:

Dee-ehn > girl A
Xian > girl B
Wookie > girl C

Originally posted by Wookie

Dat kan niet, omdat Dee-ehn zeker wist dat zijn girl niet Wookie’s of Xian’s girl is.
Nu moet ik ff je txt editten om het wat duidelijker te maken. Want met jouw en mijn wordt je niet echt veel wijzer…

txt eddited by Totibbs. Originally posted by Wookie
Aangezien Dee-ehn Wookie nog nooit met Wookie-girl heeft gezien is het theoretisch mogelijk dat Wookie-girl òf dezelfde girl is als Dee-ehn-girl òf dezelfde girl is als Xian-girl. Maar dat zou betekenen dat Dee-ehn-girl òf Xian-girl vreemd gaat met Wookie, of dat Xian-girl vreemd gaat met Xian of Dee-ehn-girl vreemd gaat met Dee-ehn, omdat het dan eigenlijk Wookie- girl zou zijn!

misschien is het nu wat duidelijker. Ik hoop dat iemand eruit komt:)
Ik ben eigenlijk wel benieuwd of ze elkander zijn girl hebben :slight_smile:

kijk toch weer goed voor een hoop onozel gelul he zo’n topic :smiley:

Maar hoor dus alweer dat ik een nieuwe vriendin moet gaan zoeken :wink:

Originally posted by Totibbs
Dat kan niet, omdat Dee-ehn zeker wist dat zijn girl niet Wookie’s of Xian’s girl is.

Hier bega jij een fout, omdat jij aanneemt dat Dee-ehn het zeker weet, omdat hij dat zei.
Maar hoe kan Dee-ehn het nou zeker weten als hij mijn girl nog nooit gezien heeft?! Kijk, van Xian’s girl weet hij het wel zeker, omdat hij die welis gezien heeft. Maar mijn gril heeft ie nog nooit gezien, of wel maar weet hij niet dat zijn eigen girl ook mijn girl is. Of hij heeft mijn girl welis gezien omdat hij Xian’s girl welis gezien heeft?! :rolleyes:

Ik maak geen fouten.:stuck_out_tongue: tenzij die info die ik krijg (in dit geval van Dee-ehn) fouten bevat:mad:

Originally posted by Tha_Stranger
[B]kijk toch weer goed voor een hoop onozel gelul he zo’n topic :smiley:

Maar hoor dus alweer dat ik een nieuwe vriendin moet gaan zoeken :wink: [/B]

hehe zorg dan niet dat je of mijn of dee-ehn`s of wookies girl krijgt want dan word het verhaaltje waar ik op dit tijdstip zowieso al geen draad meer aan vast kan knopen alleen maar ingewikkelder :slight_smile:

Originally posted by Totibbs
Ik maak geen fouten.:stuck_out_tongue: tenzij die info die ik krijg (in dit geval van Dee-ehn) fouten bevat:mad:

Ik maak ook nooit een fout…gisteren dacht ik dat ik een fout had gemaakt, maar dat was niet zo (ik had het fout)

Yoyoyo,

Qua potentie zal het vast wel goed zitten bij mij :slight_smile:
MAar ik was dus dit weekje op vakantie met mijn girl, en ik d8 dat ik bespringerig was, maar das dus niet zo :slight_smile:
Laten we t maar gwoon houden op de ochtend, de middag, de avond EN de n8 dat ze zin hep in een verzetje :slight_smile: BETERRRRRRRRRRRRRRR