Mannen trouwen steeds ouder

vbimport

Dat hoorde ik deze morgen op de radio …

Ik heb zo ook de indruk dat het waar is. Als ik zo eens om me heen kijk, zie ik bijna geen enkele leeftijdgenoot (ik ben 23) die zich al gebonden heeft aan 1 vrouw.

Persoonlijk ga ik ook nog een paar jaar wachten om te trouwen denk ik of er zou ‘iets’ tussen moeten komen. Mannen (en vrouwen) willen gewoon eerst goed van het leven en van hun vrijheid genieten voor ze zich binden en een gezinnetje stichten …

greetz

Ik weet het niet.
Een gezinnetje stichten voor mijn 23ste zou ik niet erg vinden, trouwen hoeft voor mij niet zo vroeg.

Ik ben 29 en geen haar op m’n hoofd dat nu al een gezin wil… (sorry Marilyn) :slight_smile:

De keuze om jezelf te binden maak je bijna altijd met zijn tweetjes. Maar nu al op je 23ste gaan trouwen nee mijn niet gezien. Nog eventjes van je vrijheid genieten. En zo iets goed opbouwen wat stand houd tot aan je dood. Of tot dat de de dood ons schijt.

Trouwen is sowieso al onzin! Alleen maar een duur feestje voor de mensen die je kent! :wink:

pcies tot de schijt ons dood…:slight_smile: ofnie Wook&Cin hehe :wink:

Originally posted by -=HeadLesS=-
pcies tot de schijt ons dood…:slight_smile: ofnie Wook&Cin hehe :wink:

Moet toegeven dat die schijtlucht die soms uit me reet komt me af & toe doet flauwvallen ja! :stuck_out_tongue: