Mainpage

vbimport

lezen jullie de mainpaige nu vaker, omdat het nu ook in het nederlands is of niet.

Nederlands is makelijker, hoewel het Engels ook vrij makkelijk was (vind ik). Wel irritant dat er verschillende dingen gepost worden en ik dus altijd in het begin met 2 cdfreaks.com schermen open zit. Maarja; luxe heeft niet altijd alleen maar voordelen :stuck_out_tongue:

vind het een zeer goed idee maar ik keek al dagenlijks naar de mainpage alleen nu kijk ik naar beide

ik lees eerst de engelse en kijk dan ff of er nog wat niews op de nederlandse staat.

ik lees de main pagina eigenlijk nooit omdat ik altijd rechtstreeks op het forum kom.

Me 2

ja tegenwoordig wel, omdat ik er sinds kort ook achter ben gekomen dat er een N0ederlandse versie is. Vind ik wat makkelijker ook omdat ik dislextisch ben, en Engels kwa lezen met grote stukken tekst mij slecht af gaat. Dus ja kom nu wel regelmatig om de nederlandse mainpage:)

Zelf lees ik eerst altijd ut forum en dan pas het nieuws! :wink:

ik lees hem nog steeds in’t engels, ben dat gewend :wink:

ik print alles uit en lees alles lekker als ik op de w.c. zit. Zo is deze tijd niet verloren. Bovendien heb ik geen pleepapier nodig.

Originally posted by cum-a-lot
ik print alles uit en lees alles lekker als ik op de w.c. zit. Zo is deze tijd niet verloren. Bovendien heb ik geen pleepapier nodig.

Kan toch niet goed zijn voor je kont :wink: met van dat ruwe papier :wink:
geef mij maar een lekker zacht papiertje