Mail weg

vbimport

ik heb millenium op mijn pc’tje gegooid en uiteraard eerst een back upje van mijn oude systeem gemaakt…

op aanraden van ‘iemand’ (you know who you are…:wink: )

heb ik mijn postvakin.dbx enz. bewaard om mijn oude mail te behouden…die zou ik gewoon over de nieuwe .dbx files kunnen ‘plakken’ en dan zou het helemaal goed komen…WRONG!

ik heb nu én geen berichten én geen geldige mappen (volgens windows) dus er komt ook geen mail meer binnen en er gaat ook geen mail meer uit…

ehm, help, I guess?

thnkz

weet niet gebruik eudora mail volgende keer gewoon eudora of netscape mail gebruiken

Originally posted by muh
weet niet gebruik eudora mail volgende keer gewoon eudora of netscape mail gebruiken

(oh, the good old days toen ik ook nog een newbie was :wink: )

weet niet, antwoord dan niet!

(is maar een idee, want aan een reply like yours heb ik natuurlijk ongeveer drie keer niks…)

ik veronderstel dat je met outlook express werkt?
wel, eerst moet je je mappen maken(account gebruikersnaam en paswoord invullen) eenmaal je die mappen gemaakt hebt en je kijk in outlook express zie je ze dan staan en kan je ook al eens controleren als het al werkt door eens online te gaan, pas als alles werkt mag je je folders erin plakken !!!

greetz
scooby2

waarom zet je ook millenium op je systeem ???

nouw oke als je outlook gebruikt is het heel makkelij
dan ga je naar bestand daarna naar importeren hier kies je voor het mail type dat je wilt importeren zal
meestal wel outlook 5 zijn vervolgens kies je hoofd
identiteit daarna kies je het path waar je je database
files gelaten hebt en vervolgens zeg je welke mappen
je wilt importeren en dan zou het gelukt moeten zijn :slight_smile:

Ey donkerkind,

die *.dbx files zijn echt wel de files waar je berichten in staan hoor! :stuck_out_tongue:
Ik zou eens proberen om te doen wat Scooby zegt! Maar anders komt het heus wel goed hoor! :wink: