Mail doet niet :(

vbimport

hoi

Ik heb weer eens een probleempje ik wou graag ff een nieuw mail adres openen bij een gratis bedrijf allee n ik kan alleen binnen halen en niet versturen wat moet ik doen krijg steeds deze fout

Kan het bericht niet verzenden omdat één van de geadresseerden door de server is geweigerd. Het geweigerde e-mailadres is rob@thearmy.com. Onderwerp ‘’, Account: ‘pop3.freeler.nl’, Server: ‘smtp.freeler.nl’, Protocol: SMTP, Reactie van server: ‘554 <rob@thearmy.com>: Recipient address rejected: Relay access denied’, Poort: 25, Beveiligd(SSL): Nee, Serverfout: 554, Foutnummer: 0x800CCC79

wie weet hier antwoord op

Groetjes

Edje_007

Ofwel je provider staat het niet toe da naar dit domein mails verstuurd worden ofwel je belt in met 1 provider, terwijl je de mail instellingen van een andere provider gebruikt.

De SMTP server van een provider kan alleen gebruikt worden op het moment dat je via die provider ingelogd bent, om te voorkomen dat de SMTP server door iedereen voor Spam gebruikt kan worden…

Kan ook heel goed een fout bij hun zijn!! Bel ze is op! Heb ook al wel is probs gehad met dit soort dingen en een andere free ISP’er!! :wink: