Maiconcept tmpgencoder en vobsub

hallo allemaal, wie kan mij helpen?
Ik probeer al dagen een onderitel onder mijn filmpje te krijgen gebruikmakend van vobsub en mainconcept mpeg encoder.
Heb ik hierbij nog een ander programma nodig of heb ik misschien ergens een instelling verkeerd staan?
Als ik gewoon een filmpje kijk gebruikmakend van vobsub op de pc, is er niets aan de hand, alleen als ik de film op cd wil bakken inclusief ondertitel dan gebeurt er niets.(dus ook niet in de systemtray, waar wel het icoontje van vobsub verschijnt als ik “gewoon” een filmpje kijk)
Keb ook al met ffd gebprobeerd, maar als ik die geinstaleerd heb,volgens de hier gevonden aanwijzingen, dan komt de ondertitel in beeld met zo’n 30 seconden vertraging, dus dat schiet ook al niet echt op, vandaar dat ik probeer met vobsub.

Als je hier : http://www.dvdrhelp.com/edit#20 eens een kijkje neemt moet het toch wel lukken!

Ik heb dat stukje over en over en over gelezen, dat heet dit"Add permanent subtitles to VCD,SVCD,DVD,AVI with ffdshow/vobsub" stukje.
Dus bedankt voor je reactie, maar ik kom daar helaas niet verder mee.
Dus nogmaals ik heb vobsub en mainconcept tmpg encoder geinstaleerd en waarom functioneerd het niet?
Heeft het iets met de instellingen te maken?

divx digest. … en daar eens rond vragen.

of de site waar je het vandaan hebt. .:wink:

als je er divx van maakt kun je ook eens vidomi of flaskmpg.

werk erg goed :bigsmile:

voor vcd zijn ook genoeg tools, ik weet ze zo even niet te noemen.

effe hier rond vragen :slight_smile:

well,

see yah . . … :wink: