Magnetron

vbimport

Afgelopen weekend zijn mijn ouders eindelijk toegetreden tot het tijdperk van de westerse beschaving. Wat ik hiermee bedoel? Na 15 jaar zeuren hebben ze toch maar een magnetron (zo’n combiding) gekocht…
Eerst was het altijd van neej ik koop geen magnetron want dat is alleen voor ongezond voedsel enz en zmaar gelukkig is die mening wat verandert en hebben ze er ook eentje :slight_smile:

Ok, waarom ik deze topic open: heeft iemand nog lekkere gerechten die je snel in een magnetron kunt maken?
Wat ik al heb ontdekt is een boterham met kaas 1 minuut erin dat is zeer lekker :slight_smile:

Ik kan allerhande recepten gebruiken: makkelijk, moeilijk, weinig, veel enz enz… post maar raak zou ik zeggen :slight_smile:

thanx!

wat ook lekker is:
kaas met wat ketjup erop en tabasco naar smaak toevoegen [wel de rode tabasco!]

special effect in de magnetron als je aan het opwarmen bent?
koop wat kibbelingen warm en vraag om mee te nemen.ben je thuis er in doen zet op 10 minuten en er moet en nieuwe magnetron worden aangeschaft.

stokbrood met vlees er op dan kaas er op leggen augurk ketjup sambal en doe er wat bij wat je zelf nog lekker vindt.

smikkel ze

als ik in erge haast ben en ik heb honger dan gooi ik er een knakworst in 1 minuutje lang en klaar-> tussen een broodje gooien en je hebt een halve maaltijd:)

Hmmmmm klinkt goed alleen dat van die kibbeling vat ik niet…?

Denk dat die kibbeling dan gecremeerd is… :slight_smile:

Tja dat vat ik nog wel, maar wat ik niet vat is waarom je dan je magnetron kunt weggooien…

er zit ijzer in die zak, specialen folie.
zag het bij iemand gebeuren er kwamen allemaal blauwe vvonken en je hoorde dingen knallen binnen 5 seconden snel uitgezet…

Ohzo ja zeg dan dat er ijzer inzit :slight_smile:

Ja kijk…je kunt het een keer proberen.

zit meestal wel ijzer in als je iets mee naar huis neemt bij de visverkoper

tomaatje, bovenaan een kruisje snijden, beetje provencaalse kruiden, veel parmezaan, 3 minuten full power, de hond wegjagen en met vers geroosterd brood opeten. Life can be beautifull.

Saucijzebroodje is in 15 secs klaar! :smiley:

Heb nog een goede: - Broodje Bapao, errug lekker en binnen ± 90 sec klaar.
wat kan je nog meer doen… uhmmm uhmmmm, kom er zo gauw niet op misschien later

Greetz
Mess

Ik krijg honger van deze topic :slight_smile:

Ook leuk (als je ouders er effe niet zijn):

Een appel in de magnetron, vol vermogen en toekijken maar!!!

nou als je nou eens echt pissig bent op je ouders
en je hebt zin om flink rotzooi te maken.
dan lecht je een ongepeld rauw ei in de magnetron en zet `m op 5 min :slight_smile:
echt interessant wat er dan allemaal gebeurd :slight_smile:

Euh de kip komt tot leven en de appel explodeert??

ja of omgekeerd :slight_smile:

hey, men ouders hebben dat ook niet :frowning:
ik zal het hun toch is cadeau moeten doen, moet ik niet zolang achter de kookpotten gaan staan

Maar 1 manier om daar achter te komen Dee-ehn :slight_smile:

Laat het resultaat hier maar even horen…