Magix PlayR deluxe crack?

vbimport

Heeft iemand voor mij de crack voor Magix PlayR Deluxe?

tnx… :slight_smile:

welke versie

Originally posted by Bl@de
[B]Heeft iemand voor mij de crack voor Magix PlayR Deluxe?

tnx… :slight_smile: [/B]

uhm waar heb je em vandaan als ik vrage mag :stuck_out_tongue:

Gebrand, alleen met Adaptec, ik moet dus de security hack o.i.d. hebben! Het is de allernieuwste versie :slight_smile:

Gebrand, alleen met Adaptec, ik moet dus de security hack o.i.d. hebben! Het is de allernieuwste versie :slight_smile:

aha, maar waar heb je em vandaaan? :stuck_out_tongue:

Het is natuurlijk een Back-up!
Stel je voor dat het orgineel wordt beschadigd! :rolleyes:

Originally posted by Murphy23x
Het is natuurlijk een Back-up!
Stel je voor dat het orgineel wordt beschadigd! :rolleyes:

ja ik heb em uiteraard ook origineel, maar weet niet goed hoe ik mijn writer(s) moet gebruiken…dus als je em toevallig als backup ergens weet te staan op i-net dan mag je me PM-en! :smiley:

Weet 1 ding van die Magix shit, moeilijk werkende kraak voor te vinden! :frowning:

Wat doet dat er nou toe? Ik heb hem van iemand gebrand, nee dus niet gedownload. Ik wil alleen een zinnig antwoord… :slight_smile:

Wat doet dat er nou toe? Ik heb hem van iemand gebrand, nee dus niet gedownload. Ik wil alleen een zinnig antwoord… :slight_smile:

ok das enige wat ik wilde weten knul!

haha! :slight_smile:

Originally posted by Wookie
Weet 1 ding van die Magix shit, moeilijk werkende kraak voor te vinden! :frowning:

Tot en met versie 5 heb ik ze allemaal kunnen kraken, maar nu met Gen. 6 loopt mijn Crackers proggie vast met een DLL errror :frowning:

Maar stuur me de EXE file van het proggie maar ff op, dan zal ik er naar kijken.

En ook ff de melding die je krijgt als je zonder cd speelt…

bl2000@mail.ru

Originally posted by phrozeman
[B]

Tot en met versie 5 heb ik ze allemaal kunnen kraken, maar nu met Gen. 6 loopt mijn Crackers proggie vast met een DLL errror :frowning:

Maar stuur me de EXE file van het proggie maar ff op, dan zal ik er naar kijken.

En ook ff de melding die je krijgt als je zonder cd speelt…

bl2000@mail.ru [/B]

…and the masterhacker goes back to work :wink:

Originally posted by -=HeadLesS=-
[B]

…and the masterhacker goes back to work :wink: [/B]

Jullie kunnen gewoon niet meer zonder mij :cool:

Originally posted by phrozeman
[B]

Jullie kunnen gewoon niet meer zonder mij :cool: [/B]

haha…ik heb toevallig nog steeds een game die ik niet gecracked kon krijgen, maar ik ben ook newB als het op cracken aankomt dus dat scheelt…

misschien dat jij em wel es gecracked hebt?

Titel: Darin Shapiro’s Big Air Wakeboarding…anders ook zo zonde van die cd die ik gedownd heb! :stuck_out_tongue: