Magix Musicmaker 6

vbimport

Hee,

In de demo van de magix musicmaker 6 (www.magix.com) kun je alles doen behalve opslaan. Is er misschien een manier om dingen tóch op te slaan?

hebbie het al geprobeerd met een crack ofzo?

Je kan ze natuurlijk wel laten afspelen op je pc dus kan je dan ook met een progje zoals “TotalRecorder” het geluid dat afgespeeld wordt opnemen!!!
Dit progje neemt al het geluid dat je pc maakt op dus ook de klikken die je maakt! (dus let op!)

Good luck!

Originally posted by Wookie
[B]Je kan ze natuurlijk wel laten afspelen op je pc dus kan je dan ook met een progje zoals “TotalRecorder” het geluid dat afgespeeld wordt opnemen!!!
Dit progje neemt al het geluid dat je pc maakt op dus ook de klikken die je maakt! (dus let op!)

Good luck! [/B]

Dit is erg omslachtig en alleen als uiterste redmiddel te gebruiken, want er circuleert vast wel ergens een crack of serial rond…(ik heb em helaas niet)

Maar het werkt wel! :stuck_out_tongue:

Magix is over het algemeen moeilijk te krekken! Ook hun cd’s kopieren is bij mij nog nie met zuuk6 gelukt! :frowning: Zit vreemde beveiliging op! (lukte nie met Plex1210 & CCD)

Je kan natuurlijk ff bij Astalvista kijken!

Ik wil ook wel weten hoe je die Musicmaker 6 moet kopiëren, ik heb al een paar onderzetters ipv werkende kopietjes gemaakt… :frowning:

Originally posted by pLeXtOrBuRnEr
Ik wil ook wel weten hoe je die Musicmaker 6 moet kopiëren, ik heb al een paar onderzetters ipv werkende kopietjes gemaakt… :frowning:

Echt waar: ik zou het nie weten! Het lukte mij ook nie! Met welk progje dan ook! Die Magix zijn echt kut te dupliceren! :frowning: Heb tijdje terug ook al ervaringen ermee gehad! En toen kon ook niemand mij helpen! (enige cd’s die mij nie gelukt zijn!)
Maar… ik heb em weleens ergens gekopieerd aangeboden gezien!!! Dus het moet te doen zijn! Ik weet nie meer waar en anders zou ik dat (volgens mij) ook nie mogen posten hier geloof ik! :wink:

Good luck anyway!

ps. als je erachter komt wil je het me dan vertellen! ThX!