Mag ik een titel?

vbimport

kkkkk, zoals we allemaal nog goed weten ben ik de 50.000ste poster, aangezien ik niets in me brievenbus heb mogen zien glijden mag ik dan deze titel ? (verzin maar iets origineels)

wat denk je van de “50.000 ste poster” of “mazzelaar”

freak :stuck_out_tongue:

SPANNEND! :rolleyes:

KINDEREN die vragen worden overgeslagen…

Sorry…maar dit vind ik pure onzin, net de hele discussie (Alweer) gehad over status en dat die niet van belang zijn en dan zo’n vraag…

Misschien status van ‘Zeurkous’ of zo? :stuck_out_tongue:

Originally posted by Murphy23x
SPANNEND! :rolleyes:

tja twas dit of weer een top 5

valt ut dubbeltje al?

Originally posted by Da_Taxman
KINDEREN die vragen worden overgeslagen…

maar wie nix vraagt, krijgt nix. Kijk naar mij. Ik vroeg nix over status ofzo, en ik krijg ook nix. Die gozer vroeg wel om zijn status en kreeg um ook.

snappie:confused:

hahahaha dit vind ik top :slight_smile:

toch ff wat rechtzetten, op het moment dat ik de topic schreef was ik in een zeer vrolijke stemming (eindelijk na 4 weken over mijn ouders in te zitten, want m’n moeder is ziek en maak me daar erg veel zorgen over) na zoveel weken stres, voel ik me vandaag eens eindelijk goed alleen filter ik dat natuurlijk wel verkeerd, daarvoor mijn excuses tegenover diegene die ik tegen de schenen heb lopen schoppen, ik zie dat ik niet goed (of direct) begrepen word (of dat ik onduidelijk ben, want dat kan natuurlijk ook) ik moest gewoon enorm lachen toen ik WEER een top 5 zag, maar goed, kwas dus iets te enthousiast begonnen aan me eigen topic, was totaal niet serieus bedoeld.

Maar toch even zo leuk dat ik een titel heb nu :slight_smile:

Originally posted by Totibbs
[B]

maar wie nix vraagt, krijgt nix. Kijk naar mij. Ik vroeg nix over status ofzo, en ik krijg ook nix. Die gozer vroeg wel om zijn status en kreeg um ook.
[/B]

Ben het er ook niet mee eens…maar ik kan er niets tegen doen… (is overigens niets persoonlijks, maar principieel)

Alleen en alleen omdat hij de 50.000ste post had, ik had daar zelf een aantal mensen voor uitgedaagd, dus ik vind dat hij deze titel wel had verdiend, hij had ons mooi te pakken, en af en toe eens iemand een andere titel geven moet kunnen, maar t moet bijzonder blijven, en daar zorgen we ook wel voor…

gefeliciteerd met je titel, je hebt `m verdient.

Originally posted by DoMiN8ToR
Alleen en alleen omdat hij de 50.000ste post had, ik had daar zelf een aantal mensen voor uitgedaagd, dus ik vind dat hij deze titel wel had verdiend, hij had ons mooi te pakken, en af en toe eens iemand een andere titel geven moet kunnen, maar t moet bijzonder blijven, en daar zorgen we ook wel voor…

Originally posted by xian
gefeliciteerd met je titel, je hebt `m verdient.

heel sportief, bedankt :slight_smile:

twas maar een grapje en ach tis maar een titel Tot & Tax verder niet druk over doen.

we hebben toch allemaal al een titel:confused: :stuck_out_tongue:

Originally posted by flits
we hebben toch allemaal al een titel:confused: :stuck_out_tongue:

IDD! Waarom zijn er toch elke keer mensen die een andere titel willen!? Dus hun CDFreaks titel wegdoen?! Is die niet goed genoeg dan?! :stuck_out_tongue:

Originally posted by Wookie

IDD! Waarom zijn er toch elke keer mensen die een andere titel willen!? Dus hun CDFreaks titel wegdoen?! Is die niet goed genoeg dan?! :stuck_out_tongue:

Zeker wel maar op den duur niet echt origineel meer!
Aan het begin veranderd ie nog wel eens maar na newbie, rookie, junior en dan senior houdt het geloof ik op!
En van die mensen die hier dagelijks zitten kijken dus continu naar het zelfde en dat gaat snel vervelen!

Verder RULLT die CDFreaks titel zeker!
Misschien een paar toevoegen? Dus na senior member meer varianten?

Originally posted by Da_Taxman
[B]Sorry…maar dit vind ik pure onzin, net de hele discussie (Alweer) gehad over status en dat die niet van belang zijn en dan zo’n vraag…

Misschien status van ‘Zeurkous’ of zo? :stuck_out_tongue: [/B]

Makkelijk praten voor iemand die Administrator is! :slight_smile:
Maar zeurkous zou wel relaxt zijn idd.! :slight_smile: