Macromedia Flash 5

vbimport

Wie kan mij helpen aan een nederlandse handleiding van Macromedia Flash 5 ik ben al druk aan het puzzelen geweest maar kom niet echt uit al de opties die er in zitten

Gr Cord :confused:

Ik heb laatst een dik boek gekocht voor Flash 5.0. Het koste me 69,95 maar ik heb er eigenlijk niet veel mee gedaan :confused:

Het boek heet Flash 5.0 voor Windows en Macintosh Het is op zich een goed boek, ik heb er alleen geen tijd voor.

Als je wilt mag je die wel kopen? :smiley:

Originally posted by Pyromaniac
[B]Ik heb laatst een dik boek gekocht voor Flash 5.0. Het koste me 69,95 maar ik heb er eigenlijk niet veel mee gedaan :confused:

Het boek heet Flash 5.0 voor Windows en Macintosh Het is op zich een goed boek, ik heb er alleen geen tijd voor.

Als je wilt mag je die wel kopen? :smiley: [/B]

Ik wil het wel kopen maar hoe kunnen we dat regelen mail mij maar op mijn e-mail adres.
mail

Gr Cord:D

Tskk tskk tskk voor verkopen van boeken etc hebben wij een Vraag & Aanbod forum he ;).

Maargoed het kwam hier toevallig ter sprake dus zal ik het laten staan. Ik bedoel, er zijn genoeg PDF documenten e.d. om Flash te leren.

Als je eens op www.google.com zoekt naar Flash tutorials zul je vast veel vinden. Een goede site om mee te beginnen is www.acky.net. Ook kan ik je aanraden de tutorials die bij Flash geleverd worden (HTML docs) eens door te werken, daarvan leer je nogal veel.

Veel suc6 ermee :slight_smile:

check deze pagina es! :cool:

Misschien als je een beetje geluk hebt op fxp boards zie je misschien nog ergens van die soort Lynda cds isos genaamd:
Learning Flash 5 Advanced en
Optimizing Flash 5

Dit zijn opzich geen slechte cd-roms.

1 link… moet genoeg zijn! :wink:

Cord sjek je email maar even :smiley: